مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : تاکنون هیچگونه گزارشی مبنی بر خسارت جانی و مالی از زلزله ۵.۱ ریشتری ظهر امروز (شنبه) ازگله دریافت نکرده ایم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بالایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : زلزله‌ای که در مرز بین ایران و عراق و در حوالی بخش ازگله از توابع شهرستان ثلاث باباجانی به وقوع پیوست تاکنون خسارتی نداشته است.

وی گفت : در تماس با فرماندار و مسئولان محلی شهرستان ثلاث باباجانی اعلام کردند که تاکنون خسارتی گزارش نشده است.

به گفته وی، اکیپ‌های شهرستان ثلاث باباجانی برای ارزیابی به منطقه اعزام شده اند و در صورت هرگونه خسارت احتمالی اطلاع رسانی می‌کنیم.

وی کانون اصلی این زلزله را کشور عراق دانست و گفت: این زلزله در هفت کیلومتری ازگله، ۳۷ کیلومتری تازه آباد و ۴۰ کیلومتری قصر شیرین به وقوع پیوست.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۱ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در عمق هشت کیلومتری زمین عصر شنبه بخش مرزی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند.

صادق خدادادی فرماندار ثلاث باباجانی بااشاره به وقوع زلزله ۵.۱ ریشتری در بخش ازگله این شهرستان، گفت : زلزله ساعت ۱۴ و ۵۱ دقیقه ظهر امروز در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داد و بخش‌های وسیعی از غرب استان را در برگرفت.

وی گفت : درهمان دقایق اولیه پس از وقوع زلزله پنج گروه ارزیاب را به مناطق نزدیک به کانون زلزله اعزام کردیم که خوشبختانه براساس گزارش اولیه این گروه‌ها این زلزله تاکنون خسارت جانی و مالی نداشته است.

فرماندار ثلاث باباجانی افزود: درحال حاضر وضعیت در شهرستان ثلاث باباجانی کاملا عادی است و مردم مشغول انجام فعالیت‌های روزمره خود هستند .

 

 

انتهای پیام/د

زلزله بخش‌های وسیعی از غرب استان را در برگرفت

 

برچسب ها: محیط زیست ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.