رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۳۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۹۷ نفر از سوداگران مرگ در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی در استان خبر داد.

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود و عرضه مواد مخدر در استان، طرح پاکسازی مناطق آلوده و کنترل محور‌های مواصلاتی فرعی و اصلی در سطح استان به اجرا در آمد.

وی افزود: با اجرای این طرح، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد شهرستان‌های تابعه و همچنین کنترل محور‌های مواصلاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۹۷ خرده فروش مواد مخدر شدند.

سرهنگ ثقفی گفت: در اجرای این طرح که به مدت یک روز به اجرا در آمد ۳۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۲۹ دستگاه خودروی حامل مواد نیز توقیف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۵۰ معتاد به مواد مخدر و معرفی آنان به مراکز درمانی استان، افزود: مواد مخدر پدیده‌ای است استعماری که قدرت‌های سلطه گر به منظور محو ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی و تسلط بر جوامع از آن بهره می‌جویند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: برای جلوگیری از اشاعه این پدیده شوم باید برنامه ریزی و اقدام جدی و همه جانبه‌ای صورت پذیرد و نیروی انتظامی نیز قاطعانه باعناصری که در راستای ترویج مواد مخدر و کسب منفعت از این طریق مبادرت می‌ورزند به شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح کنترل در محور‌های مواصلاتی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار