سه مرکز افق (اجتماعی، فرهنگی، قرآنی) به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر ایجاد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: با توجه به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص شناخت آسیب‌ها و حل مشکلات اجتماعی ومعیشتی مردم و بر اساس دستورالعمل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مراکز افق در بقعه امامزادگان شاخص تشکیل شد.

حجت الاسلام رضا اسماعیل پور افزود: این مرکز در امامزاده عبدالمهیمن (ع) بوشهر، امامزاده سلیمان بن علی (ع) بندر گناوه و همچنین در محل اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان کنگان راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: «افق» مخفف اجتماعی، فرهنگی، قرآنی است و مرکز افق عهده‌دار انجام وظایفی در خصوص مسائل اجتماعی، فرهنگی و قرآنی خواهد بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر برگزاری جلسات تخصصی و عمومی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌ها و جوانان را یکی از وظایف این مرکز دانست و افزود: اعضای این مرکز با شناخت و آگاهی نسبت به جامعه و برای کاهش آسیب‌های اجتماعی  جلساتی با موضوعات مرتبط با جامعه هدف برگزار خواهند کرد.

حجت الاسلام اسماعیل پور همچنین بیان کرد: تاکنون هزار بسته غذایی شامل برنج، روغن، شکر، رب گوجه فرنگی و حبوبات به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال از محل عواید موقوفات استان از طریق مراکز افق میان خانواده‌های بی بضاعت توزیع شده است.

انتهای پیام/ک

راه اندازی مراکز افق در بوشهر

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.