مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام از ارزیابی ۱۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده ناشی از سیل در مناطق شهری و روستایی استان خبر داد.

ارزیابی ۱۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده در سیل ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛حبیب الله محبی گفت: از مجموع ۲۱ هزار در خواست مردمی برای خسارت سیل زدگان در استان ایلام تاکنون کار ارزیابی ۱۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری پایان یافته است.

وی افزود: ارزیابی این واحد‌ها توسط تیم‌های ارزیاب متشکل از کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

محبی با بیان اینکه کار ارزیابی واحد‌های مسکونی آسیب دیده در دیگر شهر‌های استان نیز توسط کارشناسان بنیاد مسکن هر یک از شهرستان‌های این منطقه درحال انجام است، گفت: از تعداد واحد‌های مسکونی ارزیابی شده، ۲ هزار و ۳۸۸ واحد احداثی و ۹ هزار و ۷۰۰ واحد تعمیری شناسایی شده است.

محبی اضافه کرد: از تعداد واحد‌های شناسایی شده جهت دریافت خسارت سیل تعداد ۱۵۰ واحد احداثی و ۸۹۵ واحد تعمیری به بانک‌های عامل استان معرفی شده است.

وی اظهار کرد: ۱۲۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض، ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره برای واحد‌های شهری و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره و ۱۰۰ میلیون ریال بلاعوض به واحد‌های روستایی پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام همچنین از پرداخت بخشی از تسهیلات بلاعوض به روستا‌های بخش ماژین از توابع شهرستان دره شهر خبر داد و افزود: متوسط سقف واحد‌های تعمیری، ۱۵۰ میلیون ریال بر اساس نوع یک و دو خواهد بود.

انتهای پیام/اس

ارزیابی واحدهای مسکونی خسارت دیده در سیل ایلام

برچسب ها: بنیاد مسکن ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.