رسانه انگلیسی به ضعف فنی تیم فوتبال برایتون در بازی گرفتن از علیرضا جهانبخش، ملی پوش تیم ملی ایران پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه انگلیسی در جدیدترین گزارش خود به بررسی عملکرد تیم فوتبال برایتون و ضعف فنی این تیم در بازی گرفتن از بازیکنان جدید خود همچون علیرضا جهانبخش در بازی‌ها پرداخت.

این رسانه نوشت: بازیکنانی از تیم‌های مختلف به هیجان انگیز‌ترین لیگ دنیا، یعنی جزیره پا می‌گذارند و توقع دارند تا عملکرد سابق خود در لیگ‌های دیگر را در تیم‌های حاضر در لیگ جزیره را به نمایش بگذارند. در صورتی که تلاش بازیکن چند برابر نشود، این اتفاق تا حدی سخت و نشدنی است.

علیرضا جهانبخش ملی پوش فوتبال ایران از سری بازیکنانی است که این فصل با شکست فوتبالی مواجه شده و روز‌های پر فراز و نشیبی را تجربه کرده است. جهانبخش از تیم آ.زد آلکمار به تیم برایتون آمد. او در لیگ هلند آقای گل رقابت‌ها شد و با تیمش توانست بدرخشد. اما با حضور در برایتون به یکباره آرزوهایش تبدیل به حسرت شد. هواداران فوتبال انگلیس باید به او حق بدهند.

او جوان است و آشنایی با فوتبال انگلیس نداشته، اما به هر حال بازیکنی است که در پست هجومی بازی می‌کند و انتظار همه از او گلزنی است. به نظر اهالی فوتبال این کادرفنی برایتون است که نمی‌تواند از وی بازی بگیرد و باید تاکتیک خود را به طور کلی تغییر دهد. آن‌ها باید این اطمینان را به جهانبخش بدهند که همکاری با وی ادامه دارد تا این بازیکن خود را با شرایط لیگ جزیره و تیم وفق دهد. برایتون می‌تواند با اعتماد به وینگر ایرانی اش به سریال ناکامی هایش پایان دهد.


بیشتر بخوانید:

دلیل ناکامی مذاکرات جهانبخش و منچستر چه بود؟

نمره متوسط جهانبخش در دیدار برابر ساوتهمتون

ستاره ایرانی عاشق رونالدو و منچستر


انتهای پیام/

برایتون مقصر اصلی ناکامی های جهانبخش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار