در چهارمین شب از ماه مبارک رمضان جمعی از پاسداران هرمزگان با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان در چهارمین شب از ماه مبارک رمضان جمعی از پاسداران هرمزگان با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس دیدار کردند.

در این مراسم فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از حمایت‌های معنوی نماینده، ولی فقیه در هرمزگان نسبت به سپاهیان استان گفت: پاسداران با حضور در دریا، هوا و زمین همواره از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

دریادار علیرضا تنگسیری افزود: در سیل اخیر استان خوزستان نیروی دریای سپاه پاسداران ۳۰۴ شناور را در محور‌های سوسنگرد، حمیدیه، اهواز و کارون به کار گرفت و توانست ۱۸۷ هزار نفر را با این شناور‌ها جابه جا کند.

وی گفت: در سیل استان گلستان این نیرو بیمارستانی را با تمام تخصص‌ها در این منطقه برپا کرد.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس نیز در جمع پاسداران گفت: ایران اسلامی در حوزه دفاعی مقتدر است و دشمن حتی جرات اندیشه حمله به ایران را به خود نمی‌دهد و می‌داند در صورت هر گونه حرکت، او را از حرکت باز می‌داریم.

آیت الله نعیم آبادی افزود: باید بخش‌های مختلف کشور را همانند حوزه دفاعی به عزت برسانیم و در همه حوزه‌ها خودکفا شویم.

وی گفت: برای مصونیت از فشار‌های دشمنان باید در همه بخش‌ها بی‌نیاز شویم و برای تحقق این امر مهم، مسؤولان باید با مردم و در کنار مردم باشند.

نمانیده، ولی فقیه در هرمزگان وامام جمعه بندرعباس، تدریس بیانیه‌های رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی در کشور برای کاهش وابستگی‌ها به خارج را مهم ارزیابی کرد.

آیت الله نعیم آبادی افزود: اگر هر فردی در حد توان خود در پاسخ به ندای رهبری که سال را رونق تولید نامیدند تلاش کند در اقتصاد هم مشکلات مان حل می‌شود.

در ابتدای این مراسم کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، قرارگاه مدینه سپاه پاسداران، هوا فضاو فرودگاه بندرعباس روزه خود را با نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس افطار کردند.

انتهای پیام/ف

دیدار  سپاهیان هرمزگان  با نماینده ولی فقیه

برچسب ها: سپاه ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.