برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در هفته خوابگاه‌ها اعلام شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امسال هفته خوابگاه‌های دانشجویی طی روز‌های ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و به همین منظور برنامه‌های مختلفی با شعار «خوابگاه دانشجویی ‎، نماد اتحاد ملی در بهار همدلی» در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برنامه ریزی شده است.

سعید کریمی خو، مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت : در سال جاری برنامه‌های متنوعی در هفته خوابگاه‌ها با هدف افزایش نشاط، انگیزه، ترویج فرهنگ و آموزه‌های والای اسلامی و آموزش مهارت‌های فردی و اجتماعی در راستای بهبود کیفیت زندگی دانشجویان در دانشگاه برگزار می‌شود.

وی گفت : برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، کارگاه‌های آموزشی سلامت روان، مسابقه آشپزی ویژه ماه مبارک رمضان، اختصاص سانس سینما و استخر و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از اهم فعالیت‌ها در هفته خوابگاه‌ها به شمار می‌رود.

کریمی خو افزود : انتخاب اتاق نمونه در تمام خوابگاه و تقدیر از ساکنان اتاق، انتخاب و تقدیر از دانشجویان و مسئولان نمونه خوابگاه‌ها از دیگر برنامه‌های هفته خوابگاه‌ها است.

وی افزود : با هم اندیشی و همت تمامی مدیران و کارشناسان معاونت فرهنگی و دانشجویی تلاش شده است تا با برگزاری شایسته و اجرای برنامه‌های متنوع در هفته خوابگاه‌ها خاطرات خوش دوران دانشجویی در خاطر دانشجویان ثبت و حس همدلی دو چندان در میان آنان موج بزند .

 

 

انتهای پیام/د

خوابگاه دانشجویی ‎، نماد اتحاد ملی در بهار همدلی

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.