سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس بی توجهی مسئولان و مشکلات مالی را از مهمترین دلایل کسب نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر عنوان کرد.

حمید رضایی پور سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،گفت: بی توجهی مسئولان و مشکلات مالی از مهمترین دلایل کسب نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر است.

وی با اشاره به اینکه تمرینات تیم شهرداری برای حضور در لیگ برتر به دلیل تعلل مسئولان باشگاه و نبستن قرارداد با بازیکنان تنها پنج روز قبل از شروع لیگ آغاز شد، افزود: همین موضوع باعث شده تا با وجود گذشت پنج هفته از لیگ هنوز بازیکنان به هماهنگی لازم دست پیدا نکنند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس گفت: یکی دیگر از مشکلات مهم این تیم پرداخت نشدن مطالبات سال گذشته بازیکنان و کادرفنی است که این موضوع باعث شده تا بازیکنان تمرکز لازم را نداشته باشند.

حمید رضایی پور با اشاره به اینکه تاکنون تنها حدود ۴۰ درصد از مطالبات سال گذشته پرداخت شده است، افزود: قول‌های مسئولان باشگاه برای پرداخت باقی مطالبات هنوز عملی نشده و تنها در حد حرف باقی مانده است.

وی گفت: متاسفانه برخی از باشگاه‌های استان هم با باشگاه شهرداری بندرعباس همکاری خوبی ندارند و حاضر نیستند بازیکنان مدنظر را در اختیار ما قرار دهند.

رضایی پور با اشاره به اینکه اصلا به دنبال بهانه و توجیه نتایج ضعیف در بازی‌های گذشته نیستم، افزود: اما باید قبول کرد که مشکلات عنوان شده در کسب نتایج ضعیف تیم شهرداری بسیار تاثیرگذار بوده است.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس گفت: کادر فنی و بازیکنان تیم شهرداری در بازی‌های آینده بدون توجه به مشکلات موجود با تمام توان به میدان خواهند رفت و قطعا روز‌های خوبی را برای هواداران این تیم رقم خواهیم زد.

حمید رضایی پور به شکست این تیم در بازی هفته پنجم مقابل تیم شهدای چلیچه هم اشاره کرد و افزود: وضعیت نامناسب زمین بازی، سرمای هوا و بی دقتی بازیکنان باعث شد تا در ضربات پنالتی نتیجه را به حریف واگذار کنیم.

تیم شهرداری بندرعباس تاکنون از ۵ بازی خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی با عملکردی ضعیف تنها ۱ برد و ۴ باخت کسب کرده و با ۳ امتیاز در مکان نهم جدول دوازده تیمی این پیکار‌ها قرار دارد.

این در حالی است که این تیم در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی با نمایشی درخشان و با کسب ۴۴ امتیاز به مقام چهارم دست یافت.تیم شهرداری بندرعباس در هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت به مصاف میزبانش تیم شهریار ساری می‌رود.

انتهای پیام/ب

دلایل نتایج ضعیف تیم شهرداری بندرعباس در لیگ برتر فوتبال ساحلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.