رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین از فعالیت ۳۴ کانون فرهنگی این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

ماشااله فخارزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین در گفتگوی اختصاصی با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای پیوند بهتر و بیشتر اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان است، گفت: شروع فعالیت فعالان مسجدی در قالب کار تشکیلاتی در مساجد برای میزبانی روزه داران و نمازگزاران در ماه مبارک رمضان، از جمله مهمترین برنامه‌های مساجد شهرستان نایین است.

وی افزود: فعالیت ۳۴ کانون فرهنگی هنری در زمینه برپایی ویژه برنامه‌های متنوع در ماه رمضان با محوریت سبک زندگی در جهت پویایی و احیاء مساجد است و زمینه‌ساز همدلی مردم و مسجد می‌شود.

فخارزاده بیان نمود: جلسات پرسش، پاسخ و تفسیر قرآن با محوریت ائمه جماعات و مبلغین اعزامی به مساجد، برگزاری مسابقات کتابخوانی، نهج البلاغه و برنامه‌هایی در شب‌های شهادت حضرت علی (علیه السلام) توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین در پایان، برگزاری کلاس‌های قرآنی و احکام در ایام رمضان، همکاری دربرپایی نمایشگاه قرآنی، محفل انس با قرآن، برپای سفره کریمانه، تجلیل از قاریان طرح تلاوت نور و جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان و... را از دیگر ویژه برنامه‌های اجرایی در کانون فرهنگی هنری مساجد نایین برشمرد.

انتهای پیام/م
 

فعالیت ۳۴ کانون فرهنگی هنری مساجد نایین در ماه رمضان

برچسب ها: وزارت ارشاد ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.