ناگفته‌های مادری که فوتبالیست معروف را مسبب مرگ پسرش می‌دانست/ خوشحالم که ثابت کردم در آن روز لعنتی چه کسی پشت فرمان بود + عکس

مادر مرحوم احمد شاکر به شرح ناگفته‌هایی از مرگ پسرش طی یک حادثه رانندگی پرداخت.

ناگفته‌های مادری که فوتبالیست معروف را مسبب مرگ پسرش می‌دانست/ خوشحالم که ثابت کردم در آن روز لعنتی چه کسی پشت فرمان بود + عکسبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «فاطمه باقری» مادر مرحوم احمدرضا شاکر است که فرزندش در حادثه رانندگی که مهدی قائدی بازیکن استقلال پشت فرمان بود جان خودش را از دست داد.

او ماه‌ها در راهرو‌های دادگاه دوید تا ثابت کند در روز حادثه بازیکن استقلال راننده بود. او با حکم دادگاه آرام شد و از این که توانست حرفش را به اثبات برساند خوشحال است.

در لحظات سختی که فرزند این مادر دچار مرگ مغزی شده بود، پزشکان از او می‌خواهند که اعضای بدن عزیزش را اهدا کند. تصمیم سختی بود، اما او تصمیم می‌گیرد که قلب پسرش در کالبد دیگری بتپد و اعضای بدنش بیماران نیازمند دیگری را نجات دهد.

او حرف‌های جالبی بر زبان آورد که متن آن را در زیر می‌خوانید:

دادگاه رای نهایی را در مورد پرونده مهدی قائدی صادر کرد. نظرتان در این باره چیست؟

اول از همه خداوند بزرگ را شاکرم که حقیقت برملا شد و همه فهمیدند تمام صحبت‌هایی که انجام می‌دادم عین حقیقت بود. می‌خواستم فقط ثابت کنم در آن روز لعنتی مهدی قائدی پشت فرمان بود.

مصاحبه‌ای از شما خواندیم که گفته بودید از دادگاه تا منزل پیاده رفتم و اشک ریختم، چون حق پسرم پایمال نشد؟

من یک مادرم. تا مادر نباشید نمی‌دانید چه می‌گویم. باید مادر باشید تا بفهمید در این مدت چقدر عذاب کشیدم و خون دل خوردم.

حالا با این حکم آرام شدید؟

فقط می‌خواستم حقیقت برملا شود. حتی نمی‌خواستم مهدی قائدی به زندان برود، این موضوع را به قاضی نیز گفتم. طبق ماده ۷۱۸ قانون مجازات‌های اسلامی دادگاه می‌تواند راننده را که در حالت مستی و بدون گواهینامه پشت فرمان اتومبیل نشسته به سه تا پنج سال زندان محکوم کند، اما بندی در این ماده وجود دارد که با اعلام رضایت خانواده شاکی، حکم زندان می‌تواند به کار اجباری در مراکز دولتی تغییر پیدا کند. اگر رضایت نمی‌دادم او باید به زندان می‌رفت، اما به خداوندی خدا دنبال این مسائل نبودم و فقط می‌خواستم دروغی را که در این همه مدت می‌گفتند برملا شود.

از رفتار‌های مهدی قائدی ناراحت بودید؟

با خانواده ما زندگی می‌کرد و مثل پسرم بود. شب وقتی می‌گفت گرسنه هستم برایش غذا درست می‌کردم. هزار بار به او گفتم وقتی گواهینامه نداری رانندگی نکن. وقتی این اتفاق افتاد یک بار نیامد عذرخواهی و ابراز پشیمانی کند. کاش یک بار می‌آمد و می‌گفت این اتفاق افتاده است و من ناراحت و عزادارم، از حالا مثل احمدرضا پسرتان هستم، جوانی کردم مرا ببخشید.

آن وقت از خون احمدضا می‌گذشتید؟

به خدای احد سوگند به ارواح پسرم قسم از همه چیز می‌گذشتم. من از تمام اعضای بدن پسرم گذشتم، از این نیز می‌گذشتم. می‌دانید برای من چه چیزی عذاب آور بود؟ می‌دانستم مهدی قائدی پشت فرمان بوده، می‌دانستم دروغ می‌گویند، می‌دانستم تمام شاهدانی که به دادگاه می‌آیند و به دروغ شهادت می‌خورند و دروغ می‌گویند. شاهدان می‌آمدند و جلوی چشم من دروغ می‌گفتند و صحنه تصادف را تشریح می‌کردند. می‌گفتند ماشین چپ کرد و احمدرضا این طور کشته شدو در آن لحظات نمی‌دانید بر سر من چه گذشت. نمی‌دانید برای یک مادر چقدر سخت است که لحظه لحظه مرگ فرزندت را برhیت بازگو کنند. مدام آرزوی مرگ می‌کردم و دوست داشتم جهان از حرکت بایستد. یک روز گفتم این‌هایی که می‌آیند و به دروغ شهادت می‌دهند چرا قسم نمی‌خورند و دست روی قران نمی‌گذارند؟ در جواب گفتند دیگر قسم نمی‌خورند و فقط شهادت می‌دهند. هیچ وقت این شاهدان را نمی‌بخشم، چون وجدان نداشتند و آن‌ها را به خداوند واگذار می‌کنم و حتم دارم روزی چوپ دروغ هایشان را می‌خورند.

ناگفته‌های مادری که فوتبالیست معروف را مسبب مرگ پسرش می‌دانست/ خوشحالم که ثابت کردم در آن روز لعنتی چه کسی پشت فرمان بود

حرفی برای مهدی قائدی ندارید؟‌

ای کاش یک روز زنگ می‌زد و می‌گفت «می خواهم یک چیزی بگویم که حتی در دادگاه هم مطرح نشود. در آن لحظه اشتباه کردم و به خاطر شرایط زندگی و شغلی ام مجبورم دروغ بگویم، این ماجرا بین و من و شما بماند.» آن وقت من هیچ حرفی نمی‌زدم.

قائدی به این رای اعتراض نمی‌کند؟

او می‌تواند ظرف ۲۰ روز به رای صادر شده اعتراض کند و احساس می‌کنم این کار را انجام دهد، اما دیگر فرقی نمی‌کند چرا که حقایق مشخص شد.

حرفی ندارید؟

اگر دنبال دیه و پول بودم می‌توانستم ۶ ماه پیش این کار را انجام دهم. از هواداران استقلال که البته منظورم برخی از آن هاست می‌خواهم قضاوت نادرست نداشته باشند. متاسفانه دیدم در برخی از صفحات مجازی نوشته اند «حکم ناعادلانه مادر شیاد برای بازیکن استقلال»، آن‌ها یک لحظه خودشان را جای من بگذارند و فارغ از مسائل رنگی قضاوت کنند. جان عزیزم را از دست داده ام، هروقت سر خاک احمدرضا می‌رفتم فقط می‌گفتم اجازه نده خون پایمال شود. همین.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

مادر مرحوم احمدرضا شاکر: شیاد نیستم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سپیده
۰۸:۳۲ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
خدا نصیب هیچکس نکنه
خیلی سخته
خیلی زود رفت چون خیلی جوون بودش
Iran (Islamic Republic of)
ارشیاقاسمی ازشیراز
۲۳:۲۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
وجدان را وجدان را و وجدان را که هدیه اصلی خالق مهربان به ما بنده هاست را؛درهیچ جا وهیچ موردی حتی برای دفاع از خانواده وبستگان درجه یک خود؛ازیادنبریم که فردا هیچکس جز اعمالمون به دادمون نخواهندرسید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
الهي بگردم مادرش چقد گناه داره
Germany
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگر حکم قطعی شد باید این بازیکن به دلیل دروغ بزرگی که داده از تیم استقلال اخراج شود در غیر این صورت تیم استقلال هم ارزش حمایت مردم را ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدا رحمتش كنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدابیامرزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
مضخرف ترین ورزشکاران در فوتبال هستند.
Iran (Islamic Republic of)
پرویز
۱۰:۱۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
مادر گرامی این فرد به شما دادگاه و مردم دوروغ گفته شاهد جعلی دریت کرده از شما دلجویی نکرده و....شما باید می گذاشتید سزای اعمالش را ببیند از حق خود گذاشتی و بدان این اقایان محترم الگوی بسیاری هستن نشان دادی دوروغ گفتن و گول زدن دادگاه و خمر مشروب اخرش گذشت شاکی است
Iran (Islamic Republic of)
"دانا"
۱۰:۰۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگه خیلی دلسوز بودی و به فکر پسرت بودی بیشتر ازش مراقبت میکردی
نه که حالا " نوش داروی..."
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۰۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
قائدی تازه به نان و نوا رسیده معلومه که از راه اصلی خارج میشه ، این بچه اگر در کارهایش تجدید نظر نکند غرق میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
استقلال واسه اینکه بدنام نشود.باید سال دیگر قائدی را درتیم خود راه ندهد.ورزش انسانهای پهلوان را می خواهد.حتی این اقا طبق گفته های مادر مرحوم شاکر نیامده عذرخواهی هم بکند.این دیگر چه فرهنگی هست که بعضی ها دارند.ایشان تو صحبتهایشان گفته قائدی جای پسرم بوده وخانه مارفت امد داشته.چه جوری که قائدی اینها را فراموش کرده،بعد مادر جان شما اسیر معرفت قائدی شدی که دلت را خوش کردی به اینکه فقط خواستی بفهمانی کی پشت فرمان بوده،مطمئن باش حالا که شما داغ دار هستید،اینجوری برخورد می کنند .دوسه سال دیگر هم کاملا فراموش می کنند .که چی شده بوده.امیدوارم پشیمان نشوی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
شما ک کلا قهرمانیاتون هم با پهلوانی بوده راست میگی شما..
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۸:۴۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
تسلیت دوبار به مادر احمد رضا ومتاشفم از بی وجدانی آنهای که شاهددادن که مهدی رانند نبود اما خدا خواست که رسوا شوند و چوب خدا بی صدا هست و خواهد خورد این افراد بی وجدان .
Iran (Islamic Republic of)
متین
۰۸:۴۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
قائدی زده با ماشین یک خانواده را داغدار کرده بعد راست راست تو زمین داره فوتبال بازی می کنه کسی هم جلوی این بازیکن از لحاظ قانونی نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدا صبرت بدهد انشاءالله . بعضی از بازیکنان فوتبال به قدری از خود راضی هستند که هیچ اشتباهی را نمی پذیرند . آنهایی که شهادت دروغ دادند احتمالا حق و حساب گرفته اند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
چه پسره بی وژدانی بوده ک حداقل ی تشکر ی عذر خواهی ک دل ماد را بدرد نیاره نگفته.
نباید رضایت بدید .
حداقل دیه پشر را بگیر بدید ب نیازمندان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
جاااان وژدان...من دیگه حرفی ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
وقتی این اتفاق افتاد یک بار نیامد عذرخواهی و ابراز پشیمانی کند. چه ادم بزدلی هست این مهدی قائذی دیگه . البته شاید هم خجالت میکشید !
Belgium
ایرانی
۰۴:۲۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
تمام آنهایی که مثبت نظر داده‌اند فقط در خلوت خود و خدای خود فکر کنند که تا بحال چقدر در زندگیشان دروغ گفتن و حق دیگران را زیر پای گذاشته‌اند .و روزانه دارند در تمام امورات جامعه قانون را زیر پا میگذارند و به حقوق دیگران تجاوز می‌کنند ماه مبارک رمضان است و لااقل به خودمان دروغ نگوییم که آنها شاید برای منظوری شهادت دروغ دادند ولی آیا شما عزیزان هم اگر در جایگاه این افراد بودید بهتر عمل می‌کردید .
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۱۳:۲۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
احسنت بر شرفت ,خیلی مردی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۵۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
وقتی بازیکنان درجه یک دنیا را میبینیم که با چه غیرتی و همتی تلاش میکنند و در طی فصل بازی چقدر حرفه ای میخوابند و زندگی میکنند به حال فوتبال خودمان افسوس میخورم که بچه بازی است تا حرفه ای گری . طرف تا دوتا بازی در تلویزیون نشانش میدهند اینقدر جوگیر میشود که نمیشود جلوش را بگیری . باید با این جور بازیکن نماها یکبار برخورد شود و از بازی کلا محرمحش کنند که دیگر کسی جرائت بی احتیاطی نکند و در زمان فصل بازی مست و بی تصدیق پشت ماشین نشیند . راستی اگر این شخص یک فرد عادی بود چه حکمی بهش میدادند . خدمت در مدزسه فوتبال؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۲۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
امیدواریم که عدالت برقرار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
کامنتا رو فقط.بعضی از مردم عاقل !!!هرچی میشه حرف از اعدام میزنن.طرف نمیدونه اصلا برای چه مواردی حکم اعدام صادر میشه اونوقت تا یه خبر میخونه جوگیر میشه میگه اعدام.اعدام کشک نیس که کلی قاضی و مستشار و دیوان عالی باید به این نظر برسن بعد تایید بشه کلی هم زمان میبره.کشک میزان سواد اوناس که هرچی میشه میگن اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
یه چیز رو متوجه نشدم. قانون میگه رانندگی در حالت مستی و بدون گواهینامه 3 تا 5 سال زندان داره. بعد چجوری گفتن چون شاکی رضایت داده زندان رو به خدمات اجتماعی تغییر دادن؟!!!!
مگه رانندگی در حالت مستی یا بدون گواهینامه شاکی خصوصی داره؟!!!!!
اگه متوجه شدید جریان چیه به منم بگید...
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۳:۳۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
با سلام در عجبم این آقا به اصطلاح فوتبالیست مشهور ! الگوی جوانهای کشورمونه عجبببببببب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
شما الگوت رو محسن مسلمان ومحمدخانی و..قراربده خودتو اذیت نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
من الگوم نیکبخت واحدی و مجاهد خذیراوی و اکبرپور هستن
Iran (Islamic Republic of)
۷۷
۲۳:۱۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
حضرات آبی وقرمز....رنگها آنقدر ارزش ندارد که با وجدان معاوضه گردد اگر فرزند شما بود به همین راحتی قضاوت میکردی واحقاق حق میکردی؟ وجدان گمشده این داستان است که رنگی نرارد.کمی تفکر کمی منطق.....جوانی کشته شده که مادرش هزاران آرزو برایش داشت وهمه در یک لحظه نقش بر آب شد لحظه ایی مادرانه فکر کنیم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
مادرم تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
به هر حال قائدی خطا کرده و من از مادر احمدرضا
استدعا دارم که این آدم دروغگو که بی چشم رو هم هست نبخشه و تا به اشد مجازات برسه
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۰:۴۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام من یک استقلالیم .و به خانواده مرحوم احمد شاکر تسلیت و طلب صبر دارم . ولی رفتار این بازیکن قایدی قبول ندارم و در شأن تیم استقلال نیست که چنین بازیکن را در خود جای دهد و در فصل بعد حتما با ید از تیم بیرون کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
متاسفم برای جامعه ای که معایرخوب بودن این شده که پرسپولیسی باشی یااستقلالی واین وسط یک مادرداغدارشده
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر قاسم پور
۲۰:۱۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
شاهد دروغگو در نزد خدا همچون قاضی ای است که به ناحق قضاوت کند و جزو منفورترین خلایق است. چه طور انسان وجدانش را زیر پا بگذارد و حق مظلومی را پایمال کند. وای از اون شعور.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۳۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
مادر عزیز؛ بزرگترین اشتباه شما این است که اعلام رضایت می کنید، باید برای چنین فردی اشد مجازات را از دادگاه مطالبه کنید و آن چیزی نیست جز درخواست قصاص که اعدام است.
Iran (Islamic Republic of)
ali.ss
۲۳:۲۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
علیرضای عزیز اگر شما پرسپولیسی نبودید هم همین حرف رو میزدید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
تاسف بار است شهادت دروغ یعنی در دادن مرگ یک انسان این شا هدان با دادن شها دت نابجا نابسامانی را درخانواده خود هم رقم می رنند چون دروغگوبرایش خانواده خودش هم فرق ندارد جز ادمهای بی وجدان محسوب می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
نباید رضایت میداد حتی اظهار ندامت نکرده . متاسفم برای احساسات غیر منطقی
Germany
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدا رحمت کند ان جوان مقتول را ولی مادر این جوان از هرچه بگذرد نباید از شاهدان دروغگو بگذرد چون بیشترین فشار روحی و زجری که به انسان داده می شود همان لحظه شهادت دروغ بخصوص در دادگاه است . شاهد دروغگو از انسانیت و وجدان تهی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
هنوز دیر نشده مادر داغدارِ محترمه میتوانند به حکم صادر شده اعتراض و از دادگاه منصفه، حکم اعدام رو درخواست کنند و دادگاه مربوطه، پرونده رو به دیوان عالی کشور ارجاع خواهد داد و رئیس محترم آن دادگاه عالی مطمئناً با مرور عدله و اقرار، پرونده را مفتوح و بازبینی خواهند نمود و به احتمال بالای ۷۵% احکام حبس ابد و یحتمل اعدام را برای آقای قائدی صادر و بعد از برنامه های اداری، حگم صادر شده بَدَوی به اجرا در خواهد آمد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۵۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
عدله غلطه.ادله درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
میشه لطفا بفرمائید طبق کدام ماده قانونی میشه برای اقای قائدی دخواست حبس ابد یا اعدام!!!!!!!!!!!!کرد؟؟؟؟؟؟؟
کمی متفکرانه سخن بگیم.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۳۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
مگه قتل عمد بوده که اسم حکم اعدامو میاری .شماکه از قانون چیزی نمیدونی الکی حکم صادر نکن.زمین به اسمانم بره اعدامش نمیکنن .اون پسره چطور برا خوشگذرونی که میرفت اشکالی نداشت حالا که ناخواسته این اتفاق افتاده شما حرف نزن
Iran (Islamic Republic of)
امید کاظمی شاد
۰۲:۰۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
آقای ناشناس: رانندگی در حال مستی و بدون داشتن گواهینامه اگر منجر به تصادف و مرگ کسی شود مانند قتل عمد است و مجازات هایی که قانون گذار در نظر گرفته مثل قتل عمد حکم حبس ابد و اعدام را شامل میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگه رانندگي بدون گواهينامه صورت گرفته باشه و منجر به مرگ بشه قتل به حساب مياد حالا مستي رو هم بهش اضافه كنيد !! اگر قانون اجرا بشه اگر نگيم قصاص حداقل حبس بلند مدت در انتظار اينگونه افراده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
باید بسختی مجازات بشه وشاهدان دروغین که وجدان نداشتن وبه دروغ شهادت دادن نیز بسختی مجازات شوند تا کسی جرات تکرار این کارا را نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
دلیلش اینه که ما به یک بازیکن یا بازیگر یا هر نخبه دیگر فقط آموزش می دهیم تا استعدادش رو شکوفا کند بدون این که به او آموزش اجتماعی و رفتار حرفه ای هم تعلیم بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
متاسفم برای اون بنده خدا که مادرش به راحتی از خونش گذشته. قائدی رو باید مجازات کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
متاسفم برای تیم استقلال که همچین بازیکنی دارد ..خدا به مادر مرحوم شاکری صبر بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
منم بر شما پرسپولیسی متاسفم ک ب هدفتون نرسیدید البته شما تو فدراسیون آشنا زیاد دارین ولی قاضی آدم باخدایی بوده پرسپولیسی نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
به هدف مون نرسیدیم؟؟؟ یعنی چی دقیقا؟؟
مگر اینجا بخاطر پرسپولیسی بودن و استقلالی بودن رای صادر میکنن دوست عزیز؟؟؟
حکم ایشون در هر صورت اعدام نبوده چون قتل غیر عمد محسوب میشه!!!
هدف ما دقیقا چی میتونه باشه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدا بیامرزدش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
استقلالی بودن یا پرسپولیسی بودن یک فرد چه اهمیتی باید در وجدانهای ما داشته باشد همه ما باید فقط عدالت و حق را در نظر بگیریم یک بازیکن در هر تیمی که بازی میکنه فقط و فقط دنبال منافع مالی خود هستش مگه ندیدیم بازیکنایی را که چه راحت تیمهای خود را رها کردن و به تیم رغیب رفتن هر کسی مرتکب جرم بشه باید در برابر قانون سر فرود آورد دیوید بکهام کم آدمی نیست فقط بخاطر صحبت کردن با گوشی پلیس شش ماه اونو از رانندگی محروم کرد یا وین روتی را برای ورود به ورزشگاه نگهبان ورزشگاه تمام جیبهاشو میگرده و اونم فقط اطاعت میکنه اما متاسفانه اگه در ایران بود خدا بداد پلیس وظیفه شناس باید میرسید ما باید خوشحال باشیم که دادگاهها و پلیس کشور به درستی کارهای خود را انجام بدهن شاید روزی ما از قانون دربرابر سلبریتی ها طلب حق کنیم
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۵:۲۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
همه چیز پول نیست بخدا.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۰۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
مگه پرسپولیسی هایی که کارت پایان خدمت داشتن زندان رفتن که این یکی بره.تازه تصادف سهوی بوده نه کارت عمدی با وجدان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
اخي الهي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
در مقام یک مادر برای این بازیکن متاسفم و برای شاهدان دروغین متاسف تر '
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدا پسرتون رو رحمت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
از همون اول معلوم بود ولی از مادر مرحوم آقای احمد شاکر میخواهیم که گذشت کنند هر چند واقعا سخت
خدا رحمت کنه آقای شاکر رو
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۵:۱۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
دل بزرگی داره این مادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
متاسفم به تیمی که همچین آدم رو به عنوان بازیکن قبول داره
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۶:۲۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
برای شما باید متاسف بود چه ربطی به تیم داره کم نبودن بازیکنانی چنین شکلی در پرسپولیس از قدیمی تا جدید
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۶:۳۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
برادر من ، هممون زیر پرچم سبز و سفید و قرمز کشور قشنگمون ، ایران ، هستیم
استقلالی پرسپلیسی نداره
Iran (Islamic Republic of)
م آ
۱۵:۰۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام
اینهایی که به این مادر حرفهای ناروا نسبت دادند همانهایی هستند که در ورزشگاهها بی تربیتی میکنند وهیچ چیزی جز بی عقلی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
اي جان دلم براي اين مادر ميسوزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
من استقلالیم و از اینکه الفاظ رکیک به این مادر گفته میشود را به شدت مخالفم و هرکسیم باشه برخورد میکنم باهاش
آخرین اخبار