فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری ۶ عامل تیراندازی در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.

دستگیری عوامل تیر اندازی در کرمانشاهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : به دنبال وقوع تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان کرمانشاه ماموران پلیس به سرعت در محل حاضر شدند.

وی گفت : با حضور پلیس در روستا مشخص شد که این تیراندازی باعث زخمی شدن ۳ تن از طرفین درگیری شده و عاملان حادثه نیز قبل از حضور ماموران متواری شده اند.

 براری تصریح کرد: پلیس شهرستان کرمانشاه با انجام کار‌های اطلاعاتی و با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی استان موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان فراری در کوه‌های صعب العبور اطراف روستا شده و در عملیاتی مشترک و مقتدرانه ۶ نفر از عوامل تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌ها انگیزه خود را از تیراندازی اختلافات ملکی بیان کردند، از تحویل آن‌ها به پلیس امنیت عمومی استان برای انجام تحقیقات تکمیلی خبر داد.

وی در پایان گفت: پلیس شهرستان کرمانشاه در راستای رسالت ناجا از تمامی ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود به منظور برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی استفاده می‌کند .

انتهای پیام/د

وقوع تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.