فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت: ۴۷ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق، در قالب ۲۳۶۰ جعبه به ارزش تقریبی ۲۴ میلیون تومان کشف شد.

کشف بیش از ۴۷ هزار نخ سیگار قاچاق در تربت حیدریهبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی اکبر کیانی فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت : ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل این شهرستان در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس  که از استان‌های جنوبی کشور به سمت مشهد در حرکت بود مشکوک شدند.
 
وی تصریح کرد: از این خودروی مشکوک ،مقدار ۴۷ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در قالب ۲۳۶۰ جعبه به ارزش تقریبی ۲۴ میلیون تومان که به طرز ماهرانه‌ای در داخل بدنه اتوبوس جاساز شده بود کشف گردید.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت : با عنایت به مارک و علائم خارجی مندرج بر روی پاکت این محصولات دخانی و از طرفی عدم ارائه هر گونه مدارک و مجوزات لازم، قاچاق بودن این محصولات محرز و متهمین جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کیانی افزود: مبارزه با پدیده شوم قاچاق که باعث هدر رفت سرمایه ملی و جلوگیری از رونق اقتصادی می‌شود وظیفه همگانی است و مردم می توانند هر گونه اخبار در این خصوص را با شماره تلفن ۱۳۰ دایره مبارزه با قاچاق  کالا و ارز به پلیس آگاهی اطلاع بدهند.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

کشف سیگار قاچاق در بدنه اتوبوس در تربت حیدریه

برچسب ها: قاچاق ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.