کارگردان سریال «برادرجان» نوید ساخت فصل سوم سه گانه سعیدنعمت الله را به مخاطبان داد.

محمدرضا آهنج کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سریال «برادرجان» گفت:امسال توفیق نصیب ما شد تا با یک گروه خوب، مهمان مخاطبان شبکه سه در ماه رمضان باشیم.

هنرنمایی سه نسل از بازیگران در «برادرجان»

وی درباره انتخاب بازیگران بیان کرد: حضور استاد نصیریان توفیق بزرگی برای خود من است که سال‌ها علاقه مند بودم با ایشان کار کنم و لیدر کار هستند.همچنین حسام منظور، نسیم ادبی، مارال فرجاد، کامران تفتی و حسن پورشیرازی در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند و ترکیب جدی از بازیگران مطرح، بازیگران تئاتر و چند چهره جدید را در سریال «برادر جان» شاهد هستیم.

آهنج درباره قصه «برادر جان» بیان کرد: سعید نعمت الله سه گانه ای دارد که در هر کدام، قصه دو برادر را در شرایط مختلف مطرح می کند؛یک قصه آن ساخته شده و قصه دوم همین سریال «برادر جان» است که نوید می‌دهم  قصه سوم هم قرار است، ساخته شود.

هنرنمایی سه نسل از بازیگران در «برادرجان»

کارگردان سریال «ملکوت» اظهار داشت:قصه «برادر جان» کاملا مجزا است و این سریال بحث عدالت‌خواهی را پیگیری می‌کند، بیشتر بر حق‌جویی دلالت دارد و در واقع یک قصه اجتماعی است که در بستر وقایع عادی جامعه روایت می‌شود. در ضمن حق‌الناس یکی از زیرشاخه‌ها و تم‌های این قصه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
سلام لطفا پشت صحنه سریال برادرجان روهم پخش کنید یا توسایت بذارین.قبلش هم اطلاع رسانی کنید.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
دیالوگ های سریال برادر جان چقدر قلمبه سلمبه ست یا توجه داره مدل پوشش حسام منظور و موهاش(بدون هیچ تغییری نسبت به بانوی عمارت) - مدل لات بازیای خونواده های سریال و ... اصلا با واقعیات روز جامعه همخوانی نداره و اقلا مربوط به ده بیست سال قبله؟! / اگر بازی هنرمندانی همچون آقای نصیریان و منظور و پورشیرازی و البته موضوع اولیه و نسبتا خوب سریال (نه دیالوگ ها- فیلم نامه و لباس هاش و ...) نبود هیچ کس به سریال نگاه نمی کرد و الانم تاثیر گذاری سریال به خاطر همون دیالوگ هایی که گفتم کاهش پیدا کرده// بهتره وقتی مشکلات یه سریال رو که تو سریال های قبلی این نویسنده (آقای نعمت الله) هم بوده و خیلیا شدیدا انتقاد کردن برطرف کنید و یه کم توجه داشته باشید سریال رو برای مخاطب عام و عموما جوان جامعه دارین میسازین نه برای خودتون.
آخرین اخبار