تیم فوتبال پرسپولیس تهران فاصله کمی تا قهرمانی در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس تهران و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند و سرخپوشان درصدد هستند تا ۳ امتیاز بازی را کسب کنند و به هت تریک قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شوند.

فرداشب (شنبه) آخرین میزبانی شاگردان برانکو ایوانکوویچ در لیگ هجدهم برگزار می‌شود و یاران سید جلال حسینی می‌توانند پیش از حضور در جم،  مقابل هواداران  قهرمانی‌شان را جشن بگیرند که این منتهی به پیروزی سرخپوشان و توقف سپاهان مقابل پدیده شهر خودرو است.

تا حدودی قهرمانی شاگردان برانکو در لیگ هجدهم قطعی شده، اما ۲ دیدار حساس دیگر برای این تیم باقی مانده است تا سرخپوشان سومین قهرمانی متوالی شان را جشن بگیرند. اگر شاگردان برانکو مقابل سبزپوشان تبریزی به پیروزی برسند و سپاهان نتواند نتیجه خوبی کسب کند، پرسپولیس برای سومین بار پیاپی قهرمان خواهد شد و هت تریک می کند.

البته اگر پرسپولیس رو در روی ماشین سازی هم به تساوی برسد، بازهم تکلیف قهرمانی در دستان شاگردان مرد کروات است و با پیروزی در بازی آخر می‌توانند قهرمانی شان را قطعی کنند.

سرخپوشان برای دیدار با ماشین سازی، علیرضا بیرانوند را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و همچنین حسین ماهینی و محمد انصاری مصدوم هستند و به دیدار با شاگردان مهاجری نمی‌رسند، اما مصدومیت جزئی سید جلال حسینی برطرف شده و رو در روی ماشین سازی بازی می‌کند.

البته بشار رسن از ناحیه زانو کمی ناراحتی دارد و وضعیتش برای بازی فردا ابهام دارد.

دیدار این ۲ تیم، فردا (شنبه) از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

برانکو: با برد در بازی فردا یک قدم به قهرمانی نزدیک می شویم / هنوز لیستی به باشگاه نداده ام

ارتش سرخ آماده فتح لیگ هجدهم/ سربازان ژنرال در تعقیب پرسپولیس/ رویاپردازی فرهاد برای لیگ قهرمانان آسیا

برانکو در صدد کسب دوازدهمین پیروزی مقابل تبریزی‌ها

پرسپولیس با ۲۱ بازیکن به اردو می‌رود


انتهای پیام/

پرسپولیس در تهران قهرمان لیگ هجدهم می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار