پیش بینی رگبار، وزش باد و وقوع گردوغبار در خوزستان

مدیر کل هواشناسی خوزستان پیش بینی کرد تا روز شنبه رگبار، رعد و برق، وزش باد و گرد و غبار در استان حاکم باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری، مدیر کل هواشناسی خوزستان درخصوص وضعیت هوا در استان طی روز‌های آتی گفت: در بررسی نقشه‌های پیش یابی تا فردا به علت عبور امواج ناپایدار طی ساعاتی شاهد افزایش ابر، رگبار و رعد و برق به ویژه در نیمه شمالی و شرقی و برخی مناطق غربی استان خواهیم بود.

وی اظهار داشت: ناپایداری هوای استان تا روز شنبه ادامه دارد و رگبار، رعد و برق، وزش باد و گرد و غبار برای استان پیش بینی می‌شود.

سبزه زاری تصریح کرد: همچنین وزش تندباد لحظه ای، گرد وغبار و وزش باد قابل ملاحظه برای ساعاتی به ویژه در نیمه جنوبی و مرکزی و بخش‌هایی از غرب استان پیش بینی می‌شود.

مدیرگل هواشناسی خوزستان اذعان داشت: در ۲۴ ساعت گذشته میزان بارندگی در ماهشهر ۲.۵، دهدز ۲، مسجد سلیمان ۱.۵، آبادان ۱.۳، اهواز ۰.۰۱، ایذه، بستان و دزفول ۰.۲، شادگان و بهبهان ۰.۱، شوش ۱.۸، لالی ۱.۱، حسینیه اندیمشک و هندیجان ۰.۳ میلیمتر گزارش شده است.

به گفته محمد سبزه زاری، در ۲۴ ساعت گذشته شوش با ۴۳.۴ و دهدز با ۱۵.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۴۱ و حداقل ۲۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/گ

گزارش هواشناسی

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.