مقاومت تنها راه پیروزی و سربلندی ملت ایران در برابر استکبار است/ مردم از بیانیه شورای امنیت ملی تمام قد حمایت می کنندآیت الله شاهچراغی گفت: مذاکره کشور و ملت ایران را به پیروزی و سربلندی نمی رساند، انقلاب اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی با مقاومت به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان گفت: اسلام از ما مقابله با دشمن می خواهد و اگر استکبار جهانی با ایران بدعهدی کرد نباید عقب نشینی کنیم.

وی افزود: مذاکره کشور و ملت ایران را به پیروزی و سربلندی نمی رساند، انقلاب اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی با مقاومت به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در آیین انس با قرآن در ماه مبارک رمضان امسال فرمودند که تنها راه پیروزی در برابر استکبار جهانی مقاومت است.

آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: اکنون آمریکا از برجام خارج شده و یکسال از بی تفاوتی اروپا نسبت به انجام تعهدات برجام گذشته است، اقدام و بیانیه اخیر دولت و مسئولان نظام در رابطه با بدعهدی آمریکا و اروپا در برجام ارزشمند است.

امام جمعه سمنان با اشاره به ماه پرفضیلت رمضان هم در پایان خاطر نشان کرد: مومنان در این ماه به افطاری دادن و ترک حرام بیشتر توجه کنند و در این ماه روزه داران دعا کردن برای مسلمانان را در اولویت عبادت های خود قرار دهند.

انتهای پیام / گ

سخنان آیت الله شاهچراغی در نماز جمعه این هفته سمنان

برچسب ها: نماز جمعه ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار