امام جمعه بافق گفت: وحدت و انسجام رهبری نظام اسلامی را در برابر همه چالش‌ها مقاوم کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته شهرستان به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: ماه رمضان ماه نزول قرآن برای مردم بر روی زمین است و این ماه، ماه گریه در پیشگاه خداوند، شب زنده داری و دعوت به میهمانی پروردگار است.

وی افزود: باید آلودگی‌های در طول سال را در ماه رمضان پاک کنیم و باید از این ماه بهره بگیریم تا گناه و خطاهایمان را به وسیله قرآن و مناجات جبران کنیم.

خطیب جمعه بافق با اشاره به اینکه ماه رمضان و روزه گرفتن امانت خداوند است و نباید به آن خیانت کرد تصریح نمود: اگر عملی ناپسند در این ماه انجام دهید به ماه رمضان و روزه خیانت کرده اید و وقتی روزه گرفته اید باید وقار خود و اخلاق اسلامی را حفظ کنید.

حجت الاسلام سلیمانی همچنین با اشاره به تشکیل محفل قرآنی در حضور مقام معظم رهبری و رهنمود‌های ایشان گفت: قرآن علاوه بر آموختن تجربه‌های گذشتگان، تاریخ آن‌ها را به ما یاد می‌دهد و اگر ۴۰سال در مقابل ترفند‌های دشمن ایستاده ایم به خاطر ولایت فقیه، بصیرت، دشمن شناسی و قرآن است.

وی با اشاره به دیدار معلمان و فرهنگیان با مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: روحیه انقلابی به منزله جان و روح برای یک ملت است و استقبال از نقد عالمانه جزئی از روحیه انقلابی است.

امام جمعه بافق با بیان اینکه تنها چیزی که نظام اسلامی را در برابر همه چالش‌ها مقاوم کرده وحدت و انسجام رهبری است، تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند از راه اقتصادی مردم را در تنگنا قرار دهد، اما نمی‌داند که مردم ایران مردم عاشورا و رمضان هستند و حاضر نیستند در مقابل دشمن سر فرود بیاورند.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: چهل سال است مردم برای مقابله با زورگویان دچار مشکلاتی شده اند، اما ایستادگی کرده اند.

وی به جریان قطعنامه برجام اشاره کرد و گفت: مطابق تصمیم اخیر جمهوری اسلامی از این پس فروش برخی از مواد مازاد متوقف می‌شود و دو ماه فرصت داده شده تا ۵کشور مربوطه به این قطعنامه، تصمیم خود را بگیرند و الا تصمیم قاطعانه‌ای از جانب ایران گرفته می‌شود.

خطیب جمعه بافق بیان داشت: در مقابل دشمن ذره‌ای کوتاه نمی‌آییم و همانطور که ۴۰سال ایستاده ایم ایستادگی می‌کنیم.

انتهای پیام/ی

 ایستادگی مردم ایران مقابل زورگویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.