مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: ۱۳۰ هزار مددجوی کمیته امداد آذربایجانغربی اطعام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در مراسم افطاری این نهاد در مهاباد گفت: در ماه مبارک رمضان امسال ۱۳۰ هزار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد استان در قالب ۵۷ هزار خانوار اطعام می‌شوند.

وی افزود: این تعداد با کمک خیران و افراد نیکوکار سراسر استان در قالب طرح اطعام نیازمندان و ایتام در طول ماه مبارک رمضان اطعام خواهند شد.

سهندی، با بیان اینکه در این مدت ۲۰ درصد از نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد نیز بسته‌های غذایی و سبد کالا دریافت خواهند کرد، گفت: مقرر شده است رمضان امسال همه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از یک میلیون تا سه میلیون ریال بسته غذایی به حسابشان واریز شود.

وی افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان همچنین پیش بینی شده است با دو هزار و ۷۰۰ خانواده نیازمند با مشارکت مسئولان و مساعدت خیران دیدار شده و در این ملاقات مشکلات احتمالی آنان رفع شود.

سهندی تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۱۱ هزار و ۳۰۰ ایتام در آذربایجانغربی وجود دارد که از این تعداد ۷۰۰ نفر در مهاباد هستند و تلاش می‌شود حامیان جدیدی برای آنان در طول این ماه شناسایی شود.

در این مراسم هر کدام از خیران مهاباد با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود و قبول سرپرستی تعدادی از یتیمان این شهرستان از خیر و برکت پر فیض این ماه استفاده و در این ضیافت الهی مشارکت کردند.

انتهای پیام/ج

اطعام مددجویان کمیته امداد در ماه مبارک رمضان

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.