رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، پیشنهاد عوام‌فریبانه آمریکا برای مذاکره با تهران را نشانی از شکست تلاش‌های ضدایرانی واشنگتن و متحدانش دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «محمدعلی حوثی»، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، در پیامی اعلام کرد تلاش دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، و ائتلاف متجاوزی که به بهانه مقابله با ایران جنگ علیه یمن را به راه انداخته‌اند، برباد رفته است و از همین رو آن‌ها ایران را به گفتگو و مذاکره دعوت می‌کنند.

او با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «ترامپ و ائتلاف متجاوزی که جنگ علیه یمن را با ادعای مقابله با ایران به راه انداخته‌اند، می‌گویند که منتظرند سران ایران برای گفتگو با آن‌ها تماس بگیرند، بنابراین هرگونه خدعه و نیرنگ پس از بین رفتن این توجیهات روشن و برملا خواهد شد و افراد آگاه چنین چیزی را می‌دانند.»


بیشتر بخوانید: ترامپ در ژست عوام‌فریبانه دیگری، خواستار تماس ایرانی‌ها با وی شد


رئیس کمیته عالی انقلاب یمن درباره اوضاع این کشور نیز گفت: اوضاع مناطق یمن نتیجه ارتباط و همبستگی ساکنان این مناطق است که اغلب مخالف تجاوزگران هستند. از همین رو، من از تمام شخصیت ها، شهروندان و نیرو‌های کارآمد در جامعه تشکر می‌کنم و به تمام کسانی که از ارتش و کمیته‌های مردمی حمایت و پشتیبانی کردند تبریک و تهنیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن‌ها سلامتی و امنیت خواستارم.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، دونالد ترامپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار