معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ترویج فرهنگ والای رضوی هدف برگزاری هفدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در کرمانشاه است.

فراخوان برگزاری هفدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در کرمانشاهبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نشست اعضای برگزار کننده هفدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در کرمانشاه ظهر امروز با حضور پریسا محمدی معاون فرهنگی و رسانه‌ای و پیمان جسری رئیس گروه امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، بیگ‌زاده دبیر علمی همایش و تنی چند از اساتید ادبیات دانشگاه رازی در خصوص چگونگی برگزاری این جشنواره در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

پیمان جسری، مسؤول دبیرخانه و دفتر نمایندگی بنیاد امام رضا (ع) در استان کرمانشاه، ضمن تبریک ایام پرخیر و برکت ماه رمضان و خیرمقدم به اعضای، متن فراخوانی که به صورت مقدماتی آماده شده بود را برای بحث و بررسی آن، به حاضران ارائه کرد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در ادامه ضمن اشاره به نقش و جایگاه ویژه ائمه اطهار و به‌ویژه امام رضا (ع)، در ایران اسلامی، اظهار داشت: ترویج فرهنگ والای رضوی و گسترش مطالعه کتب مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین (ع) به‌ویژه امام رضا (ع)، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است.

پریسا محمدی با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ رضوی، بیان کرد: باید تمام توان و تلاش خود را به‌منظور جلب مشارکت حداکثری جوانان علاقه‌مند در این حوزه انجام دهیم.

وی گفت: امید است با پشتکار و همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان، همچون سال‌های گذشته، شاهد استقبال چشمگیر اساتید و دانشجویان باشیم.

گفتنی است، در پایان هر یک از حاضران در خصوص مطالب فراخوان مقدماتی این همایش اظهارات خود را بیان کردند و مقرر شد پنجشنبه آینده (۲۶ اردیبهشت‌ماه) اعضا دوباره طی نشستی ایرادات و نقائص فراخوان را ارائه کنند.

انتهای  پیام/ز


 ترویج فرهنگ والای رضوی و گسترش مطالعه کتب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.