کولیوند گفت: خوشبختانه تا به امروز هیچ گونه بیماری واگیر داری در مناطق سیل زده مشاهده نشده است.

کولیوندبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،پیر حسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در حاشیه سی و چهارمین محفل انس با قرآن تیم‌های اضطراری سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون فرصت مناسبی برای تشکر از اعضای بسیج جامعه پزشکی و همراهی آنه بوجود آمده است.

 وی ادامه داد:  از همان دقایق اول وقوع سیل شاهد حضور تک تک نیروهای بسیج جامعه پزشکی در اماکن متاثر از حوادث جوی به ویژه در بیمارستان های سیار و مناطق آسیب دیده بودیم.

امدادرسانی نیازمند روحیه بسیجی است 

کولیوند افزود: امدادرسانی در چنین شرایطی نیازمند روحیه بسیجی و عملکرد آن هاست خدمت رسانی در مناطق آسیب دیده کماکان ادامه دارد و نیروهای ما تا عادی شدن شرایط در آنجا حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان اورژانس  با اشاره به اهمیت موضوع شیوع بیماری‌های واگیر در مناطق سیل زده گفت: شاید بزرگترین دغدغه حال حاضر ما کنترل بیماری‌های واگیر در این مناطق باشد به لطف خدا تا به امروز هیچ گونه بیماری های واگیر و ویروسی در این منطقه مشاهده نشده است.

همچنین در ادامه مراسم حجت‌الاسلام ابوترابی فرد اما جمعه موقت تهران اظهار کرد: برای انسان‌های آراسته در مراتب بالای ایمان ۵ ویژگی ذکر کرده‌اند؛ پیش از هر چیزی این فرد را کسی  میداند که یاد خدا سبب ایجاد حالت ترس و خوف در او می‌شود.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس نماد زندگی بدون خوف بود تاکید کرد: رزمندگان ما در دوران مقدس دنیا را به بازی گرفتند؛ در کنار آن خوف‌های مورد ستایشی هم داریم مثل خوفی که حضرت امیر در دعای کمیل از آن یاد می‌کند. ایت‌الله بهجت در سخنانشان فرمودند که انسان حاضر   است هرچه دارد بدهد، تا هنگام مرگ به اندازه یک تار باریک ایمان داشته باشد؛ این خوف همان خوف از خود و از عمل است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار