صفحه رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در اینستاگرام که پست هایی با عنوان یادآوری و خاطره منتشر می کند، ویدیوی گل مسی به ایران را در صفحه خود قرار داد .

خاطره بازی فیفا با اتفاق تلخی که برای ایران افتاد! + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در اینستاگرام که پست‌هایی با عنوان یادآوری و خاطره منتشر می‌کند، ویدیوی گل لیونل مسی به ایران را در صفحه خود قرار داد. نکته جالب توجه این است که با وجود گذشت حدود 5 سال از این اتفاق بازهم کاربران ایران کامنت هایی علیه مسی در صفحه فیفا نوشتند!

خاطره بازی فیفا با اتفاق تلخی که برای ایران افتاد! + فیلم

گفتنی است این بازی یکی از به یادماندنی ترین بازیهای تاریخ ملی ایران به شمار می آید. ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ بود که تیم‌های ملی ایران و آرژانتین در ورزشگاه مینیرو بلو هوریزونته به مصاف هم رفتند. ایران در این بازی پس از یک نیمه تحمل فشار حریف در نیمه دوم توانست چندین بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رود. حتی اشکان دژاگه نیز با خطای پنالتی متوقف شد که مازیچ اعتقادی به خطا نداشت و نهایتا در وقت های تلف شده شلیک تماشایی مسی پایانی بر رویاپردازی ایران و آرژانتین با این به پیروزی یک بر صفر رسید و در پایان بازیها عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار