رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۱۶ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس و سربازان گمنان امام زمان (عج) در محور هراز خبر داد.

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به  کشف ۱۶ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس و سربازان گمنان امام زمان (عج) در محور هراز گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر در مازندران، موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی این باند شدند.

وی افزود:پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را در حین انتقال مواد مخدر به مازندران با یک دستگاه خودروی سواری در محور هراز شهرستان آمل دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف ۱۶ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان که با تشکیل باندی ۴ نفره اقدام به قاچاق مواد مخدر در این استان می‌کردند،  گفت: این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/س
 
 

دستگیری باند ۴ نفره قاچاق مواد مخدر در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.