هویت ربایندگان باران شیخی از سوی رئیس حوزه قضایی دادگاه عمومی بخش زالیان فاش شد.

فاش شدن هویت ربایندگان باران شیخی/ حکم قضایی به زودی صادر می شود محمودرضا سازنده رئیس حوزه قضایی دادگاه عمومی بخش زالیان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از صدور سریع و قانونی ربایندگان باران شیخی خبر داد.

وی با بیان اینکه متهمان اصلی این پرونده یک زن و شوهر هستند، گفت: چند نفر نیز در این رابطه دستگیر شده اند که بعد از انتقال به دادگاه و تحقیقات لازم مشخص خواهد شد که کدام یک از آنها نقش معاونت در جرم و کدام یک هم شریک جرم بوده اند.

وی افزود: خدارا شاکریم که در ایام ماه مبارک رمضان باران عزیز به آغوش خانواده بازگشت و خداوند این عیدی بزرگ را به مردم کشور ارزانی داشت. از همه عزیزان در مرجع انتطامی و اداره آگاهی شهرستان شازند و استان مرکزی و همچنین استان سیستان و بلوچستان و همکاران قضایی در این استان نهایت سپاسگزاری را دارم.


بیشتر بخوانید: آزادی باران معجزه بود / ماموران دلسوزانه تلاش کردند 


وی درمورد علت ربایش باران گفت : علت ربایش را اختلافات مالی می دانیم اما اینکه چنین چیزی به صراحت وجود داشته است یا خیر را هنوز نمی دانیم.

رئیس حوزه قضایی دادگاه عمومی بخش زالیان در توصیه به والدین کودکان گفت: والدین مراقب باشند با چه افرادی رفت و آمد می کنند. چرا که این مهم ترین امر در حفظ فرزندان است.

انتهای پیام/ الف

ربایندگان باران شیخی در دام مراجع قضایی

برچسب ها: دادگستری ، مجازات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.