فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ماموران آگاهی این شهرستان در راستای مبارزه با جرائم اقتصادی و قاچاق کالا با هماهنگی مقام قضائی موفق به کشف اقلام مختلفی از کالای قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرمانده نیروی  انتظامی بروجرد گفت: ماموران آگاهی این شهرستان در راستای مبارزه با جرائم اقتصادی و قاچاق کالا با هماهنگی مقام قضائی موفق به کشف اقلام مختلفی از کالای قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال شدند.

مهدی پورغلامحسین  با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف مبارزه با کالای قاچاق و کشفیات این طرح‌ها گفت: طی یک هفته اخیر سه هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۶ میلیون ریال کشف شد.
وی افزود: علاوه بر این ۶۴۶ قلم انواع لوازم خانگی به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال، ۹ کیسه آرد قاچاق به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال، ۴۹ دستگاه ماشین حساب و ۴۳۲ مداد ماشینی (اتود) به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال توسط ماموران آگاهی شهرستان بروجرد کشف شد.
پورغلامحسین بیان کرد: در این راستا ۲ خودرو توقیف و سه نفر دستگیر شد که متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی بروجرد اضافه کرد: عواملی همچون سودجویی مالی، رفاه طلبی و راحت طلبی افراد را در ارتکاب به جرائم به ویژه قاچاق کالا‌های ممنوعه دخیل دانست.
وی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و هنجارشکنان از شهروندان خواست با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز پلیس در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند.

انتهای پیام /ب

کالای قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در بروجرد کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.