مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از برپایی ۲۸ نقطه حامی یاب استان سمنان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدجواد رضوی مدیر کل کمیته امداد استان سمنان در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به بابیان اینکه توجه به رفع گرفتاری نیازمندان از بعد مادی، معنوی و اجتماعی بسیار مورد تاکید اسلام است،گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای نزدیکی دل‌ها است و مردم عنایت بیشتری به رفع مشکلات نیازمندان دارند لذا ۲۸ نقطه حامی یابی طی ماه رمضان در استان برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پنج هزار و ۲۲۸ حامی برای یک هزار یتیم استان سمنان وجود دارد، افزود: در حال حاضر ۶۰ کودک بدون حامی هستند که در ایام ماه مبارک رمضان جذب حامیان بیشتر برای این تعداد از نیازمندان پیگیری می‌شود.

رضوی در ادامه از توزیع ۱۲ هزار سبد کالا بین نیازمندان خبر دادو بیان کرد: طی ایام ماه مبارک رمضان بیش از ۳۰ هزار وعده غذای گرم بین مددجویان توزیع و سی سفره اطعام در شهر‌های استان سمنان پهن می‌شود.

وی در پایان ابراز داشت: ۸۶۰ بیمار صعب‌العلاج در استان وجود دارد که سال گذشته بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برای این افراد پرداخت شد، اما هزینه‌های درمانی این افراد بیش از این مقدار است و این مهم می‌طلبد تا حامیان در این زمینه نیز ورود کنند.

انتهای پیام / م

۲۸ نقطه حامی یابی در استان سمنان برپا می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار