جلسه تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان به صورت روزانه با حضور مفسران مطرح کشور در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و برخی از مساجد استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان محفل جزءخوانی قرآن کریم با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر احمدی و محمدی برپا می‌شود که به صورت مستقیم نیز از شبکه ۴ سیما و شبکه فارس پخش می‌شود.

در بقاع متبرکه شاخص شیراز نیز محافل قرآن‌خوانی برگزار و جلسه تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان به صورت روزانه با حضور مطرح کشور برپا می‌شود.

اداره اوقاف استان فارس برنامه تفسیر قرآن کریم در این ماه مبارک را اعلام کرده است که براساس آن آیت‌الله فاطمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همه روزه ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه در حرم مطهر شاهچراغ و ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه عصر در حرم مطهر سید علاالدین حسین (ع) به تفسیر قرآن کریم می‌پردازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزگر، عضو جامعه مدرسان حوزه علمیه قم نیز در مسجد امام حسن مجتبی (ع) کوی آزادگان همزمان با نماز ظهر و عصر و در حرم مطهر علی بن حمزه (ع) در ساعت ۱۵ و ۱۹ دقیقه برنامه تفسیر قرآن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دریاباری، عضو جامعه مدرسان حوزه علمیه قم نیز در مسجد امام صادق (ع) مرودشت واقع در میدان معلم از ساعت ۱۲ و مسجد امام هادی این شهر ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه به تفسیر قرآن می‌پردازد.

انتهای پیام/ت

برپایی جلسات تفسیر قرآن در بقاع متبرکه فارس

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.