مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان، با حضورمیهمانان ویژه‌ای از جمله نمایندگان ۱۵ کشور خارجی و خواهرخوانده های اصفهان برگزار می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فریدون الهیاری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: اصفهان برای یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی خود میزبان میهمانانی ویژه از جمله نمایندگان ۱۵ کشور خارجی است که ۱۳ کشور از خواهرخوانده‌های اصفهان هستند.

وی با تاکید بر اینکه بخش قابل توجهی از فعالان این عرصه، در نمایشگاه حضور داشته باشند ادامه داد: نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان در سال ۹۸ به صورت کاملا حرفه‌ای و متفاوت خبرداد برگزار می‌شود که امید است عاملی برای توسعه روزافزون صنعت گردشگری در استان پهناور اصفهان گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان افزود: با توجه به اینکه صنعت گردشگری سومین صنعت درآمدزا در جهان محسوب می‌شود و از طرفی شهر اصفهان بعد از تهران و مشهد شهر سوم پهناور در ایران محسوب می‌شود، بنا براین برگزاری نمایشگاه بین المللی اصفهان فرصت عالی برای افراد فعال در حوزه گردشگری میباشد. فعالان گردشگری میتوانند علاوه بر ارائه خدمات خود با ایده‌ها و فناوری‌ها جدید این حوزه آشنا شوند.

الهیاری، از برنامه‌های ویژه و متفاوت در یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان در خردادماه جاری خبر داد و افزود: با رویکردی جدید در نحوه اجرای نمایشگاه، توسعه روزافزون صنعت گردشگری در استان را محقق خواهیم کرد.

وی گفت: اصفهان برای یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی خود میزبان میهمانانی ویژه از جمله «غدا هیجاوی» رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی وخانم دکتر فریبا نظری رییس فدراسیون بین المللی توریسم سلامت خواهدبود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی گردشگری، یکی از مهم‌ترین و اثربخش‌ترین ابزار‌هایی هستند که می‌توانند نقش به سزایی در آگاهی بخشی، تبادل اطلاعات و بهبود معیشت‌های مرتبط با صنعت گردشگری داشته باشند. در همین راستا نمایشگاه‌های گوناگونی در ایران برگزار می‌گردد که نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اصفهان نیز یکی از مهم‌ترین و بزرگترین‌های آن است.

الهیاری بیان کرد: حضور فعالین این صنعت درچنین نمایشگاهی بستری را به وجود خواهد آورد که با برقراری ارتباط با مخاطبان و با هدف انتقال پیام و دریافت پاسخ به بازار هدفشان نزدیک‌تر خواهند شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با هدف آشنا کردن بخش خصوصی حوزه گردشگری کشوربا مشارکت دیگر استان‌ها به جذب مخاطب گردشگری هدایت خواهند شد و علاوه بر مشاهده دیدنی‌های این استان ها، باعث رونق صنعت گردشگری نیز میشوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان خاطرنشان کرد: غرفه داران نمایشگاه بین المللی گردشگری اصفهان صاحبان مشاغلی هستن که به طور مستقیم و غیر مستقیم در صنعت گردشگری فعالیت می‌کنند، از اینرو می‌توان محور‌های نمایشگاه را اینگونه طبقه بندی کرد.

نمایشگاه بین المللی گردشگری اصفهان در محل نمایشگاه‌های بین المللی پل شهرستان و در تاریخ ۲۸ تا ۳۱ خردادماه جاری برگزار خواهد شد.

انتع‌های پیام/ی
 


نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اصفهان، پلی به سوی گسترش روابط اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار