تیم فوتسال مقاومت قرچک هنوز شرایط خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر برای فصل بعد را مشخص نکرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مقاومت قرچک در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر در رده یازدهم این مسابقات قرار گرفت و نتوانست نتایج دلخواهی را برای تماشاگران این تیم رقم بزند. حال تیم مقاومت قرچک برای این که فصل بعد از رقیبان خود جا نماند باید هر چه زودتر تکلیف این تیم برای حضور در مسابقات لیگ فصل بعد مشخص شود.

داوود علیزاده مدیرعامل تیم مقاومت قرچک در گفتگو با خبرنگار ما به این مسئله پرداخت که: به من اجازه مصاحبه ندادند. اما تا آن جایی که می‌توانم بگویم این است که شهردار قرچک و امام جمعه شهر قرچک قرار است که دیداری با سردار حسن زاده (رئیس تربیت بدنی سپاه استان تهران) داشته باشند. جالب است که این دیدار قرار بود حدود ۱ ماه پیش تشکیل شود گویا هنوز این دیدار میسر نشده است.

شایان تذکر است که سردار حسن زاده ریاست هیئت مدیره این باشگاه را بر عهده دارد و داوود علیزاده از سوی ایشان ممنوع المصاحبه شده است.

تماشاگران تیم فوتسال مقاومت قرچک بابت حضور این تیم در مسابقات لیگ برتر نگرانی‌هایی دارند. حدود ۱ ماه پیش بود که قرار شد امتیاز این تیم را به منصوری قرچک واگذار کنند، گویا این امر منتفی شده است. بعد از آن بحث شهرداری ورامین پیش آمد. شهرداری ورامین، چون در والیبال توانسته بود صاحب مقام شود این بحث پیش آمده بود که ممکن است مدیران این تیم تصمیم بگیرند به غیر از والیبال تیم فوتسال را هم راه اندازی کنند، که گویا این بحث هم بی نتیجه مانده است. حال دوباره مدیران مقاومت قرچک تصمیم گرفته اند که این تیم را با همان نام مقاومت قرچک راهی مسابقات لیگ برتر در فصل بعد کنند.

قرچک که همواره مهد فوتسال ایران است همیشه توانسته است که خود را در لیگ برتر ایران به اثبات برساند حال چه شده است که این تیم در قرچک که از حمایت‌های تماشاگران بی نظیر خود برخوردار است به این روز دچار شده است باید مدیران این تیم پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار درباره تیم فوتسال مقاومت قرچک

برچسب ها: فوتسال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار