شاگردان رضا مهاجری در تیم فوتبال ماشین سازی برای پایان دادن به حواشی اخیر با تمام توان به مصاف تیم پرسپولیس خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز شنبه شب در یک بازی حساس به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس تهران خواهد رفت که این مسابقه نوعی نبرد مرگ و زندگی برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ در تیم پرسپولیس محسوب می‌شود و آن‌ها برای لمس جام و بالای سر بردن آن توسط سید جلال حسینی نیاز به کسب ۳ امتیاز این مسابقه دارند.

بازی این ۲ تیم در نگاه اول به نظر می‌رسد تنها برای شاگردان برانکو از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، اما با توجه به حواشی اخیر و شائبه‌های مطرح شده در خصوص هموار کردن راه قهرمانی پرسپولیس توسط بعضی از بازیکنان ماشین سازی حساسیت این بازی می‌تواند برای ماشین سازان شهر تبریز هم به همان اندازه باشد که برای بازیکنان پرسپولیس است.

کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ماشین سازی در واکنش به شایعه‌های مطرح شده از سوی بعضی تیم‌ها واکنش نشان دادند و عنوان کردند که در بازی مقابل تیم پرسپولیس با تمام توان حاضر خواهند شد تا بتوانند جایگاه بهتری را در جدول رقابت‌ها کسب کنند. از سوی دیگر سپاهانی‌ها امید زیادی به کسب نتیجه توسط شاگردان رضا مهاجری در تیم ماشین سازی دارند تا با متوقف کردن تیم پرسپولیس خیز بلندی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر داشته باشند.

بازی دو تیم پرسپولیس و ماشین سازی تبریز روز شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال ماشین سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
خنده داره بعضی تیما دیگه موندند واسه شایعه سازی چیکار بکنند ماشین سازی تیم دوم تراکتور که بازیکنش هفته پیش بدون تعارف گفت واسه سپاهان بازی میکنند میاد با پرسپولیس تبانی کنه؟ بالا برید پایین بیاید با این شایعه سازیا نمیتونید پرسپولیس رو ضعیف کنید
آخرین اخبار