سازمان بدر عراق از عملیات هلی برن آمریکایی‌ها جهت ارسال غذا و دارو برای عناصر گروه وهابی صهیونیستی داعش در صحرای استان الانبار خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، برخی رسانه‌های عراقی به نقل از قصی الانباری، مدیر سازمان بدر در استان الانبار اعلام کردند هواپیما‌های آمریکایی برای عناصر داعش در صحرای الانبار غذا و دارو می‌برند. برخی گروه‌های تروریستی زیرمجموعه داعش در صحرای الانبار پنهان شده اند و جز هواپیما‌های تحت فرمان آمریکا، کسی به آنان دسترسی ندارد.

وی تصریح کرد: ساکنان این منطقه هلی‌کوپتر‌های آمریکایی را دیده‌اند که با عملیات هلی برن به تروریست‌هایی که همراه چند خانواده در غرب صحرای الانبار پنهان شده‌اند، مواد غذایی و دارو می‌رسانند. به ویژه اینکه با توجه به مساحت صحرای الانبار تروریست‌ها نمی‌توانند برای به دست آوردن غذا مسافت زیادی را طی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۰۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
یکی نیست به این پمپ باد(مایک پامپئو) جان بلوف(جان بولتون) و.......بگوید ارتش سنتکام آمریکا تروریست است؟ یا سپاه پاسداران ایران که برای نجات مظلومین و تحت ستم واقع شدگان سرو جان میدهد.....
آخرین اخبار