مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان از پرداخت مطالبات مؤسسات طرف قرارداد بیمه سلامت اصفهان در دو بخش دولتی و خصوصی خبر داد.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دکتر بانک، مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان گفت : با توجه به اهداف اصلی سازمان بیمه سلامت ایران مبنی بر توسعه نظام بیمه سلامت و حفاظت مالی و صیانت از سلامت بیمه شدگان ، ضمن تعامل و همکاری مطلوب با کلیه ذینفعان و شرکای کاری ، بخش زیادی از مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت استان اصفهان در سال 97 پرداخت گردید .

وی با اعلام خبر پرداخت مطالبات به بخش دولتی و خصوصی اظهار داشت : بدهی مؤسسات دولتی، دانشگاهی در تمامی بخش اعم از بستری ، داروخانه ، پاراکلینیک و پزشکان تا پایان آذر ماه97 و همچنین 35 درصد از مطالبات دی ماه نیز پرداخت شده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان ادامه داد: در بخش خصوصی مطالبات داروخانه ها تا پایان آبان ، بستری تا پایان مهر ماه و پاراکلینیک و پزشکان تا پایان شهریور 97 پرداخت شده است .

عضو هیات مدیره سازمان نظام پزشکی اصفهان گفت: از مبالغ تخصیص یافته مذکور ، مبلغ 385 میلیارد ریال به بخش دولتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کاشان پرداخت شده است.

دکتر بانک ضمن تاکید بر مدیریت صحیح منابع و منطقی نمودن رفتارهای بیمه ای تصریح کرد: تمام تلاش همکاران این اداره کل بر آن است که ضمن توجه ویژه به بیمه شدگان، خدمات با رعایت تکریم ، احترام و نهایتاً جلب اعتماد و مشارکت عمومی صورت پذیرد.

انتهای پیام/ی
 


پرداخت مطالبات داروخانه ها تا پایان آبان ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.