رئیس دادگستری دزفول از ختم ۳ پرونده اختلاف ملکی و مالی به صلح و سازش خبر داد.

محمدیار ممبینی، رئیس دادگستری دزفول در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با ارجاع ۳ پرونده مهم اختلاف ملکی و مالی به منظور حل و فصل به این شعبه، اعضاء شعبه ۱۳ شورای حل اختلاف دزفول با تلاش و کوشش خود توانستند پرونده اختلاف بر سر ملک تجاری واقع در مرکز شهر و به ارزش ۱۶ میلیارد تومان بین مؤجر و مستأجر پیش آمده بود را پس از ۸ سال کشمکش بین طرفین و تخلیه ملک و تحویل آن به مالک را با صلح و سازش مختومه کنند.

وی بیان داشت: در پرونده ملک تجاری دیگری به ارزش یک میلیارد تومان و اختلاف پیش آمده بین صاحب ملک و مستأجر، اعضاء این شعبه با برگزاری جلسه‌ی بین طرفین، مستأجر ملک مذکور را تخلیه و به مالک بازگرداند و با اعلام رضایت از همدیگر این پرونده به صلح و سازش ختم شد.

ممبینی تصریح کرد: یک پرونده مالی مربوط به طلب یک نفر به ارزش ۱۶ میلیون تومان که توسط اعضاء این شعبه مورد رسیدگی و با پرداخت مبلغ مذکور توسط بدهکار و اعلام رضایت طلبکار این پرونده با صلح و سازش مختومه شد.

رئیس دادگستری دزفول اذعان داشت: تلاش‌ها و کوشش‌های اعضاء شعبه ۱۳ شورای حل اختلاف دزفول پس از ۲ هفته به ثمر نشست و این ۳ پرونده مهم که با سرعت و دقت در این شعبه رسیدگی شدند با اعلام رضایت طرفین دعوا، منتهی به صلح و سازش شدند.

انتهای پیام/گ

صلح و سازش، پایان پرونده‌های اختلاف

برچسب ها: دادگستری ، دادستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.