فلورنس پارلی در واکنش به تصمیم تهران برای تعلیق برخی از تعهدات خود در برجام اعلام کرد اگر ایران به تعهداتش عمل نکند، مسئله برقراری دوباره سازوکار تحریم‌ها مطرح می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، فلورنس پارلی، وزیر دفاع فرانسه، روز چهارشنبه به تصمیم ایران برای تعلیق برخی از تعهدات خود در چارچوب برجام واکنش نشان داد و گفت اگر ایران به تعهداتش عمل نکند، مسئله برقراری سازوکار تحریم‌ها دوباره مطرح خواهد شد.

او گفت: «هیچ چیز بدتر از خروج ایران از توافق سال ۲۰۱۵ درباره برنامه هسته‌ای این کشور نیست».

وزیر دفاع فرانسه افزود: «اگر ایران به تعهداتش عمل نکند، مسئله برقراری دوباره سازوکار تحریم‌ها مطرح خواهد شد.».

پارلی در ادامه اضافه کرد: «هیچ چیز بدتر از به سقوط کشاندن اقتصاد ایران نیست. اروپایی‌ها قطعا خواهان آن هستند که به حفظ توافق هسته‌ای وین کمک کنند.»

وزارت امور خارجه فرانسه نیز در اظهاراتی مشابه از احتمال اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران در صورت پایبند نبودن تهران به تعهداتش در چارچوب توافق هسته‌ای وین سخن گفت.

واكنش پاريس به تصميم ايران براى تعليق برخى از تعهدات برجامى خود در پاسخ به بدعهدى غرب در حالی صورت مى‌گيرد كه کشورهاى اروپایى با وجود گذشت یکسال از خروج آمریکا از برجام تاكنون به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرانسه ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
فرانسه پايگاه منافقين بيش از اين انتظار نداشته باشين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
برجامی که فقط ایران به آن پایبند است هیچ ارزشی ندارد وبجزایران کسی دربرجام نمانده البته روی کاغذ همه متعهدولی درعمل آن رارهاکرده وبه مسخره بازیچه گرفته اند ومیخواهند فقط کشورمارادرآن نگه دارند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۳۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
تنها راه پیروزی بر اروپا و آمریکا در این جنگ اقتصادی که راه انداختند همونطور که رهبر فرزانمون فرمودند استفاده از توانمندیهای بی نهایت داخلیه که امروز میبینید و در خیلی عرصه های علمی و فن آوری که از دنیا به خاطر ظلمهای متعدد غرب در چند صد سال اخیر عقب مونده بودیم ازشون به لطف خدا جلو زدیم.
امروز کشورهای غربی به وضوح قدرت ایران رو میبینند،و همه ترسشون از اینه که مردم بقیه کشورهای تحت ستمشون هم دارند از موفقیت و عزت ایران اسلامی الگو میگیرند.
پس یادتون نره این یه جنگه که ما با توکل به خدا و دست گرفتن به زانوی توانمند خودمون توش قطعا برنده ایم.
یه حدیث آقا رسول الله دارند که میفرمایند ایرانیان به علم دست خواهند یافت حتی اگر در ثریا باشد.این هم تایید رسول خدا ص بر توانمندی ذاتی که پروردگار دو عالم به ما داده برای اینکه امروز در غیاب امام زمان عج با توانمندیهامون بازوی حق و عدالت برای مظلومین دنیا باشیم.
پس یا علی مدد
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
از فرانسه که پایگاه امن منافقینه بیشتر از این انتظار نمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
این کشورهای اروپایی (فرانسه ،انگلیس و آلمان) حق ندارند که ایران را بازخواست کنند و راجع به توان موشکی ایران حرف بزنند بلکه انها هستند که باید پاسخگو و شرمسار باشند بخاطر بدعهدی ها ،ناتوانی و یا بهتر همکاری با امریکا در تحریم ایران و همچنین فروش سلاح به برخی کشورهای جنایتکار منطقه.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۴۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگر در برجام بمانیم باید بیشتر هزینه بدهیم و انها هیچ امتیازی به ایران نخواهند داد و اگر خارج شویم تمام هزینه ای که تا به حال پرداخت کرده ایم بر باد می رود اگر خارج شویم امریکا سعی خواهد کرد تا توافق ذلت بارتری را به ایران تحمیل کند و در ان امور موشکی و قدرت منطقه ای ایران را مهار نماید و اگر در برجام بمانیم اروپاییان سعی می کنند تا بندهای ذلت باری را به برجام اضافه نمایند اگر ارام از تعهداتمان بکاهیم و ضرب العجل تعیین کنیم اروپا ان را رد خواهد کرد و دوباره ایران را تحریم می کند اگر از تعهداتمان نکاهیم با انباشت اورانیوم و توقف غنی سازی روبرو می شویم شرایط پیچیده ای است باید خیلی هوشمندانه رفتار کرد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۳۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
ما باید در مقابل تهدید اروپا بایستیم و تسلیم خواسته های زورمدارانه انها نشویم باید تعهداتمان را در برجام بکاهیم و از برجام خارج شویم و دیگر با اروپا و امریکا مذاکره نکنیم و به دنبال تقویت توان نظامی و فناوری هسته ای و پیشرفت در تمام زمینه ها برویم نباید وقت را هدر بدهیم و به دنبال ازمودن راههای بیهوده برویم .
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۱۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
اروپاییان فقط شعار می دهند و به تعهداتشان عمل نمی کنند کار اروپا فریب و وقت کشی و عقب نگه داشتن ایران است پس هر چه سریعتر باید منافع ایران تامین شود تسلیم زورگویی امریکا و اروپا نشوید خروج سریع از برجام و ادامه دادن برنامه هسته ای ایران با شتاب بالا باید برنامه ایران باشد وقت را تلف نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ک
۱۳:۴۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
به فرانسه بگید خودت هم میدونی که دیگه هرچقد تحریم کنی اثری نداره. اصلا از یه جایی به بعد دیگه تحریم ها اثر عکس هم داره. به این معنی که تحریم جدید = ارزانی. این یه واقعیته. هر چیزی بعد از مدتی کارایی اش رو از دست میده.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۵۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
اروپا وآمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند ونخواهند بود اروپا وآمریکا دشمنان قسم خورده اسلام و ایران هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
یعنی رو دارند این اروپایی ها در حد المپیک!!!
من نمیدونم با چه رویی میان همچین اظهار نظری میکنن
-
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
دیگه میخوان چیکار کنن که تا حالا نکردن ؟ والا ما باید روی پای خودمون وایسیم والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۸:۳۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
دشمن اصلی ایران- امریکا و اتحادیه اروپاست. اونا پایبند هیچ یک از تعهدات نیستن و فقط دارن وقت کشی می کنن. مذاکرات لیبی بیچاره تو زمان قضافی سرانجامش چی شد، جنگ و نابودی لیبی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
بره مردم شو درست کنه فرانسه لعنتی که هر شنبه نریزند توی خیابان
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۰۶:۲۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
فرانسه.سخنگوی.امریکا.یا.همان.پلیس.بد.است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
مرگ بر ظالمین و زورگویان عالم
Ireland
ناشناس
۰۱:۳۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
به عنوان یک ایرانی خواستار غنی سازی حتی برای بمب اتم هستم، وقتی آن ها اینقدر آسان زیر حرف های خود می زنند و منطقه را پر از نیروی نظامی می کنند، چرا ما باید بیکار بنشینیم؟ مرگ یک بار شیون یک بار.
Canada
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
باجگیرها .قلدارها .سر گردنه بگیرها .منطق تون چیه ؟؟؟؟؟ بعد دم از حقوق بشر و ازادی میزنند .برجام واقعیت تلخ دینا را نشان داد .ما که در برجام ماندیم .شما چرا. تعهدات تان را انجام نمیدهید .زورگیرها .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
فرانسه متحد آمریکا هست .مطمینا تحدید توخالی کرده وگرنه هر کاری که از دستشان بر بیاد کوتاهی نخواهند کرد.این هم یک بلوف سیاسی هست . و نباید جلوی فرانسه کم بیاریم و گره مثل آمریکا روز به روز به روز پر رو تر میشه . بحرین چند روز قبل پر روگری کرد جوابش را دادیم رفت سر جاش نشست.باید با فرانسه هم همینطور رفتار کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
اروپاهم زیردست امریکاس اینا تویه کاسه باهم غذا میخورندفقط لقمه رومیچرخونند!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
اینها چقدر پر رو هستند,
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
از اول معلوم بود طرفهای مقابل برجام با اینکه مفاد برجام از نظر اقتصادی بصورت وقیحانه ای به ضرر ما بود عمل نمی کنند ما هم هی داریم بهشون مهلت میدیم آقا اینا خیلی پرروان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
تا آخرش هستیم . مرگ بر دشمنان اسلام
Netherlands
علی
۲۳:۲۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
چقدراقاگفت اعتمادنکنید...گذاشتیدگذاشتیدتورم قبلی هنوز تثبیت نشده ی تورم دیگه اتفاق بیافته...اینو باید همون پارسال میگفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
همون موقع که آمریکا خارج شد ما هم باید خارج میشدیم نه اینکه تازه بعد از یکسال فقط از تعهد ها کم کنیم از اولشم معلوم بود از اروپا آبی گرم نمیشه
United States of America
:|
۲۳:۱۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
الله اکبر عجب گیری کردیما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
از کوزه همان برون تراود که در اوست
Iran (Islamic Republic of)
بیداد
۲۳:۱۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
مسؤلان کشور دیگر برای مبارزه با باندهای قاچاق مواد مخدر، هزینه نکنند. آنوقت می‌فهمند بدون ایران، تمام اروپا را، اعتیاد فلج خواهد کرد.
Russian Federation
علی
۲۳:۱۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
دشمنی فرانسه باملت ایران به مراتب بیشتر ازهمه کشورها حتی آمریکا بوده وهست ماباید بایک دلی ودوری از جو سازیها چهره آنها رابه خاک بمالیم ودرصورت لزوم بجای کشورهای اروپائی حتی اگر ضررهم میدهیم برویم به سوی کشورهای شرقی که لا اقل در کلام دشمی اشان با ماکمتر است
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۳:۰۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
سگ زردبرادرشغال است .امریکاهمان اروپاواروپاهمان امریکاست .بازی دوماه دوماه راکنار بگذاریم ومرگ یک بار شیون هم یک بار .قال قضیه رابکنید.وبرجام وان پی تی رایکجادوربیاندازیدوحتی بمب اتم هم بسازیم اینجوری دیگر امریکاواروپاخلع سلاح میشوند.ودرمقابل کارانجام شده قرارمیگیرندوماهم ازنظرتکنولوژی پیشرفت میکنیم .خوب ازان استفاده نخواهیم کردچون اشکال شرعی داردولی ازقدرت بازدارندگی ان استفاده کنیم .وترامپ رااینطوری پشیمان کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
برجام از اولش اشتباه بوداین غربیهاهیچ وقت قابل اعتماد نیستندهمه شان نوچه آمریکای خبیث هستند هرچه زودتر باید برجام را به آتش کشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
اروپا نوکر امریکاست از خودش هیچ اختیاری ندارد این از اول هم معلوم بود فقط نمی دانم چرا به اینها اعتماد کردند انها فقط قدرت وزور را میفهمند وباید با زبان خودشان به انها صحبت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
آقای روحانی آقای ظریف پاسخ بدهید!به دلواپسان 6سال پیش پاسخ به مردم!پاسخ به کاسبان تحریم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
همان اول رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران فرمودند به این اروپایی ها خوش بین نیستم و اینها دنباله رو امریکا هستند از خود اراده ای ندارند و به مسولین کشور توصیه نمودند به این ها دل نبندید.ومذاکرات را با اصول وپشتوانه محکم از انها پیش ببرید که بعدا نتوانند بد عهدی کنند و برایشان هزینه مضاعف داشته و راه پس نداشته باشند.اگر مسولین محترم به حرف رهبر عزیزمان گوش فرا میدادند الان این طور به خود اجازه گستاخی به این ملت غیور و همیشه در صحنه را نمیدادند و ما هم یکی دو سال درجا و ضرر نمی کردیم. حالا که گذشت باید از این برجام و رفتار غربی ها و اروپایی ها و همچنین کشور های دوست عبرت گرفت و با کشور های دوست و وفادار دوست وکنارشان باشیم و همچنین یک جواب قاطع و عبرت امیز به این کشور های بدعهد بدهیم تا حساب کار دست همگان بیاید. به امید ایرانی سربلند و مقتدر
Iran (Islamic Republic of)
روجا
۲۲:۴۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
مرگ بر فرانسه فاشيست
Iran (Islamic Republic of)
چه بگویم؟
۲۲:۴۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
فرانسه! خودت هم میدونی که دیگه هرچقد تحریم کنی اثری نداره. این تحریم ها فقط برای کسانی که قصدِ خالی کردن جیب مردم رو دارن کارایی داره، تا به بهانه ی تحریم های جدید! (کدام جدید؟!) اجناس رو گرون کنن و وقتی با اعتراض مردم روبرو میشن توجیه کنن که مگه نمیبینی تحریم جدید شدیم (!). به این سودجویان باید گفت ... .
Iran (Islamic Republic of)
چه بگویم؟
۲۲:۳۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
خیلی عذر میخوام! شما ساز اون تحریم های وامونده رو کوک نکن، مگه دیگه سازی از تحریم مونده که شما ننواخته باشید؟! دیگه ظرفیت ظرفِ تحریم پر شده. اثر نداره فرانسه اثر نداره. حرض نزن. لطفا بفکر راه حل جدید باشید! زَت زیاد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
این فرانسوی ها رو باید سرجاشون نشوند
Germany
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
وقتی روبروی اینها هی از موضع ضعف وارد بشید!!! نتیجش میشه این!
-
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعا دولتمردان با تحریم پژو و فرانسه و متعلقات یه سیلی بزنن بهشون تا بیشتر از گلیمشون پا دراز نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
و همچنین شرکت رنو را هم تحریم کنیم تا فرانسه کار زیادی نکند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۵۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
همه منتظر بودن روزی برسه ایران تحملش تموم بشه و از برجام خارج بشه تا بتونن راحت تحریم های سازمان ملل رو برگردونن حالا هم به هدفشون میرسن.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۷:۲۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
مگر چیزی از تحریم مونده که عمل نکرده باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
البته کاملترش اینه که اونا از اول برنامه داشتن برجام نقض بشه و ایران بمونه تو دو راهی؛ یا یک طرفه به تعهدات ادامه بده و نقض و تحریم تحمل کنه یا از برجام خارج بشه و روز از نو، روزی از نو! این معامله الآن برای ایران شده دو سر باخت. از اول نباید واردش میشدیم. رهبری این روزها را پیشبینی میکردند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد صفری پره
۲۱:۵۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
فکر کنم اسرائیل رو فراموش کردن.نابودی اسرائیل نزدیکه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
چیزی بنام 1+5وجودنداره طرف ایران فقطامریکاست وقتی ازبرجام خارج شد دیگه برجام تموم شده بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
عزیزان برن بازم دم درب سفارتخانه اینها شمع روشن کنن
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگر برجام نبود خیلی کارها کرده بودیم تا حالا
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۱:۱۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
از اول هم این همه کشور برای مذاکره اشتباه بود مذاکره فقط باید با امریکا انجام می شد. وجود هر کشوری غیر از کشور اصلی باعث باج خواهی بیشتر می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
اینها واقعا وقیح و پررو هستند وقاحت هم حدی دارد در خروج آمریکا فقط متاسف شدند و حالا ایران را که تنها عمل کننده برجام نافرجام است تهدید تحریمی میکنند خودشان هم که فقط وعده میدهند بعد ما پژو و رنو و شل و...را می آوریم ایران
لعنت به این برجام
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaz,e Iran
۲۰:۲۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
بارها بنده در همین خبرگزاری گفتم که کشورهای غربی ، نوچه های آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل هستند . اسرائیل غاصب و آمریکا از اروپایی‌ها بدترند ، و اروپایی ها از اسرائیل و آمریکا بدتر هستن . این نامردها کپی همدیگه هستند . این ظالمان دین و ایمان ندارن که معنای انسانیت و مظلومیت رو بفهمند . حتی دلشون به حال ملت و مردم خودشون هم نمیسوزه ، چه برسه که بخواهند برای مردم متدین ما دلسوزی کنن . این نامسلمونهای آمریکایی و اسرائیلی و غربی , فقط بفکر منفعت و ثروت اندوزی خودشون هستن . خدا انشاالله که لعنتشون کنه .
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۰:۱۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
هیچ غلطی نمیتونن بکنن...
مگر سیساسیون ما کوتاه بیان
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۱۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
گفتم که اینا روباید با حرف زور وقدرت رامشون کرد بمب اتم بسازیم حالشونو بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۵۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
چهار تا مثل تو ، تو دنیا باشه جنگ جهانی راه می افته
Switzerland
said
۲۰:۰۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام. جز ریا و دروغ منتظر چیز دگر از غربی ها نباشید این نتیجهً بیش از بیست سال زندگی در غرب است . برای آرامش و پیشرفتِ منطقه و ملتهایش ، ایران باید تبدیل شود به یک قدرتِ بزرگِ اتمی با صدها موشکِ بالیستیکِ اتمی .
Iran (Islamic Republic of)
PHD
۱۹:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
باز این فرانسه میخواد پلیس بده باشه.
هر .... که میخوای باش.
ملت ایران زور نمی پذیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگه همون روزی که ترامپ از برجام خارج شد ما هم این کار و می کردیم اثر گذاریش بهتر بود اما الان هم دیر نشده.آمریکا و اروپا باید شیر فهم شوند که نتیجه اقداماتشون بدون تبعات نخواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
میدونید اگر ما نظام مالی و بانکی خودمون را اصلاح کنیم و نظام توزیع و عرضه کالا و مایحتاج را صحیح مدیریت کنیم و ابزارهای نظارتی را تقویت کنیم اصلا نیازی به اونا نداریم تحریم هم بکنن تاثیری ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
ایول روحانی با برجامت
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۹:۱۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
بله تو جر و دعوا تن به تن هم مرسومه وقتی سیلی یا ضربه اول رو بخوری و بلافاصله حمله نکنی و پاسخ ندی ضربه دوم هم میخوری چون طرف به یقین میرسه که ترسیدی و باید بزنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدا به دادمون برسه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
تحریم به اندازه رفتار اقتصادی نادرست مسولین ودلال بازی مردم ضربه به ایران نزده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
این پررویی و گستاخی اروپایی ها به خاطر تعلل و بی عملی دولت خودمونه ، پایبندی به تعهدی که طرف اصلی اون نقض و باطلش کرده از اول هم اشتباه بود . باید به گفته رهبر ما هم بی درنگ در همون روزی که ترامپ نقض برجام را امضا می کرد ما هم از برجام خارج می شدیم تا پررو نشن .
Iran (Islamic Republic of)
Mh
۱۸:۵۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
مگه تحریمی مانده ک اعمال نشده این اروپایی ها هم دنبال رو امریکا هستند فرانسه هم باید به اشوب های کشورش برسد ن برا ما تعیین تکلیف کند
Netherlands
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
معلوم شد همش سیاه بازی بوده از طرف اروپا که اینقدر زود خود واقعیشونو نشان دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
ام پی تی را و بازرسیها را هم کم رنگ و بعد متوقف کنید نیازی به تصدیق آنها نداریم فقط با روسیه و چین و کره شمالی و کشورهای دوست عراق و سوریه و لبنان رفاقت نزدیک داشته باشید کافیست نیازی به انگلیسی و فرانسوی نداریم به زودی فرانسه انقلاب می کند و این خودخواهان سقوط خواهند کرد
Iran (Islamic Republic of)
zapata
۱۸:۴۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
این زبون بسته خوابه کلا...دیگه چه تحریمی؟ تمام تحریم هارو شدیم که...اخه کی شمارو ادم حساب میکنه...
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۳۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
این فرانسویها هم جور خیانتی تو این چهل سال کنار انگلیس ملعون سر ایران آوردن
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۱۸:۲۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
باید بطرف ساخت بمب اتمی رفت تا حساب کار دستشان بیاد شعار موشک جواب موشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
موافقم!باید بمب اتم بسازیم.حقمونه.دیگه تحریمی هم نمونده که نکرده باشن این بی همه چیزا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
ما نیاز نداریم که اعتماد هم بکنیم فک میکردیم روابط با دنیا و انسانیت خوشی جلو بره اگه نمیخان ما هم جوری جواب میدیم اگه نمیخان باادب باشن مجبورن ترس داشته باشن .و هیچ کمک مالی و غذایی و انرژی و علمی صادر نخواهیم کرد حتی با التماس و پژو و توتال و سایر شرکتهای وابسته تا ۵۰ سال آینده تحریم بشن
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۸:۱۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگه برجام نبود// تا الان صاحب بمب اتمی شده بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
الان هم داریم باور کن، بدون شک ساختیم والا مثل عراق و لیبی به ما مهلت نمیدادن، نابودی صهیونیست نزدیکه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۰۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
قضیه بمب اتم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
مثلا بمب اتم داشتی چکارش می کردی پاکستان بمب اتم داره به چه دردی میخوره
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۸:۰۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
چقدر فرانسه تفلک به فکر ایرانه !! تابحال با بودن برجام تو این مدت کدوم تحریمها برداشته شده که میخواد دوباره گذاشته بشه ؟؟؟!! اشتباه ما این بود که این مدت صبر کردیم !! اگه همون اول مهلت یکی دو ماهه میدادیم و عمل نمیکردن از برجام بیرون می اومدیمالان اوضاعمونبهتر بود یا حداقلش تکلیفمون مشخص بود !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
مرگ یک بار شیون هم بک بار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
حالا بعد باز برین سراغ رنو و پژو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
پراید رو با هیچی عوض نمیکنیم هههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
نه اینکه الان تحریم نیستم
البته از قاتلان مردم الجزایر و ویتنام جز این انتظاری نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۲۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
البته ویتنامیها که قبلا زیرسلطه فرانسوی ها بودن گوشمالی جانانه ای به انهادادند و در "دین بین فو" یکصد هزار فرانسوی را کشتند و آنها را وادار به فرار کردند که بعد آمریکا جایشان را گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
ما ایستاده ایم
جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
مگی تحریمی هم مونده که نکرده باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
اروپا اعتمادی دیگه نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
هرکاری که میخواهید بکنید ایران باید مقتدرانه عمل کند اگر عقب نشینی کنی جلو میایند اگر بایستید فرار میکنند این بی وجدان های فرانسوی باید ادب شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
الان کدوم تحریم رو میخواد برگردونه دقیقا
میشه اینو ازش پرسید؟
Iran (Islamic Republic of)
دبیر
۱۶:۳۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
از تحریم پژو شروع کنیم بهتره.چن میلیون پژو ایرانیها درسال میخرن؟
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۸:۰۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
با خریدن پژو ویا قطعات آن سودش بیشتر تو جیب کی میره ؟؟ ایران یا فرانسه ؟؟؟ فرانسه یکی از بهترین مشتریانش (ایران) را از دست داد و میده !! ما که همون پراید خودمونا سوار میشیم که حالا هم اونم نمیتونیم سوار شیم !!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۲۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
پراید خودمون؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
نبایدبه اروپا وآمریکا اعتماد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
الهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
همچين حرف ميزنه انگار همه چيز به ما دادن و ما داريم پررويي ميكنيم
Iran (Islamic Republic of)
Allianz
۱۶:۰۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
خیلی زرنگی بودی به ترامپ هشدار می دادی.
هشدار به ایران که هنر نیست
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۶:۰۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
فرانسه در حال فروپاشی از درون است بهتر است بجای دشمنی با ملت ما خود را جمع و جور کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ایراندوست
۱۷:۵۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
امیدوارم هرچه زودتر این جلیتقه زرد ها کلک ماکرون را بکنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
جای تاسفه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
سیاست مداران فرانسوی یه خورده از این خواب بیدار بشن ببینن آیا چیزی دیگه برای فشار به ملت ایران دارن ؟ بزودی نوبت ما هم می رسه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
این به زودی که فرمودین حداقل دوسال طول میکشه
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۵:۵۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
انسان
۱۵:۳۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
مرگ بر اشرار روزگار: آمریکا انگلیس اسرائیل فرانسه آل سعود و امثالهم
Iran (Islamic Republic of)
شادمان
۱۵:۳۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
سگ زرد برادر شغال است ولي هر كدام نقش خود را دارند امروز نقش اين شغال ( وزير دفاع فرانسه) اين بود كه حرف امریکا را نشخوار كند....... ، اگر چيزي به غير از اين ميگفت جاي شك بود ، اين ما هستيم كه بايد طرفمان را بشناسيم و تصميم متناسب بگيريم

بوي اعتراضات مردم فرانسه عالم را پركرده آنوقت اين نادان پر رو براي ما تعيين تكليف ميكند
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۳۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
مگر تحریم ها را لغو کرده بودند که تهدید کرده اند دوباره تحریم ها را وضع میکنند این ما بودیم که با وجود تحریم تمامی فعالیت های هسته ای مان را نابود کردیم تحریم ها هیچوقت برداشته نشد که بخواهد برگردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
تحریم از این بدتر هم مگه داریم مگه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
دیگه بدتر ازاین میخوای چکار کنی؟؟تهدید تو خالیه و هیچ اثری رو تصمیم ما نباید داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
لعنت خدا برظالمین . به امیدی به این دشمنان نیست. الله معنا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
فرانسه رو صهیونیسم های یهودی و مسیحی اداره می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
یکی نیست به این فرانسوی های خواب بگه دنیارو آب برد شما هنوز خوابید
تحریم ها الان یک ساله برگشته ، شدتش بیشتر شده شما هنوز خوابید
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۱۷:۲۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
تحریم ها فقط مختص به آمریکا نیست اروپایی ها هم ما رو تحریم کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
چقدر گفتیم به اروپا اعتماد نکنید دوباره به آنها مهلت میدیم چقدر ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
انشالله نابودی دشمنان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
شرافت
۱۲:۴۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
دنیا دنیای نامردی است .
ملت ایران با نگاه بصریت وهمدلی یکپارچگی به دنیا نشان خواهند داد ؟ ملت ایران همه محاصبات استکبار جهانی بهم خواهند زد .همچنای که در طول تاریخ مردانگی باهم بود در مقابل زورگویان همچنان با استقامت از مهین خود دفاع خواهند نمود ملت ایران با نامردی زوز گویی با دشمنان خود شوخی ندارن . حتما ملت ایران تاریخ جدیدی به جهان از استقامت در مقابل زوزگویان نشان خواهند داشت با وحدت ومهربانی درداخل کشور حتما ایرانیان خارج کشور در حمایت از پدران ومادران وفامیل وهم وطن مردانگی خودرانشان خواهند داشت
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۴۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
پا استقامت و قدرت خود را به این دشمنان تا دندان مسلح نشان میدهیم وبا قدرت پیروز این میدان خواهیم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
ننگ بر اروپا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
هیچ اعتمادی به اروپا نیست و نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
برای کشور اروپا متاسفم
-
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
اروپا چند کشوره عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
معلوم میشود سگ زرد برادر شغال است. اروپا وآمریکا دو روی یک سکه اند . راهکار اساسی نابودی رژیم صهیونیستی از منطقه است تمام بدبخی های ملل منطقه از رژیم کودک کش اسرائیل است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
معلوم بود
آخرین اخبار