مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: در سال گذشته با پرداخت ۷۶ میلیارد تومان تسهیلات، ۴۲۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان ایجاد شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدرسول شیخی‌زاده با تاکید بر ضرورت حمایت از اشتغال جوانان گفت: در سال گذشته با پرداخت ۷۶ میلیارد تومان تسهیلات، ۴۲۰۰ شغل برای مددجویان کمیته امداد استان کردستان ایجاد شد.

وی افزود: از کل تسهیلات پرداختی بیش از ۲۲ میلیارد تومان به بانوان و زنان سرپرست خانوار پرداخت و ۴۴ میلیارد تومان یعنی ۵۸ درصد کل اعتبارات در روستا‌ها و مناطق مرزی هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اینکه در طول سال گذشته سه هزار و ۶۰۰ فقره تسهیلات به نیازمندان کردستانی پرداخت شده است، تصریح کرد: کمک به توانمندکردن و استقلال اقتصادی افراد تحت حمایت و زنان سرپرست خانوار جزو رسالت این نهاد و در اولویت قرار دارد.

وی گفت:علاوه بر تسهیلات پرداختی قرض‌الحسنه اشتغال، چهار هزار و ۳۰۰ نفر از مددجویان و فرزندان خانواده‎های تحت حمایت این نهاد نیز در دوره‌های مهارت آموزی بازار محور شرکت کرده‎ و آموزش‌های فنی و شغلی را گذرانده‌اند.

شیخی‌زاده «کمک به پایدارسازی مشاغل ایجادی» را از دیگر فعالیت‌های حوزه اشتغال امداد بیان کرد و ادامه داد: در این طرح به مدت پنج سال نظارت مستمر، تامین بازار فروش، معرفی طرح‌های موفق به نمایشگاه‌ها و غرفه‌های استانی و کشوری و ارائه مشاوره‌های شغلی و پرداخت تسهیلات تکمیلی انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

پرداخت سه هزار و ۶۰۰ فقره تسهیلات به نیازمندان کردستانی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.