اعلام کاهش تعهدات ایران در برجام از زبان روحانی/ توقف ۶۰ روزه فروش اورانیوم غنی شده و آب سنگین + فیلم

رئیس جمهور کشورمان از کاهش تعهدات ایران در توافق هسته‌ای خبر داد.

اعلام کاهش تعهدات ایران در برجام از زبان روحانی + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در جلسه امروز هیئت وزیران از کاهش تعهدات ایران در برجام خبر داد.

روحانی در بخشی از سخنانش گفت: از امروز فروش آب سنگین و اورانیوم غنی‌شده توسط ایران متوقف می‌شود و دوره این اقدام شصت روز است. اگر در پایان شصت روز، تحریم‌های نفتی و بانکی بی‌اثر شد، ما دوباره به تعهدات برمی‌گردیم و فروش آب سنگین و اورانیوم غنی‌شده را از سر می‌گیریم، اما اگر در این شصت روز به نتیجه نرسیدم، محدودیت غنی سازی اورانیوم را بر می‌داریم و اقداماتی که در راکتور اراک انجام می‌دهیم را متوقف می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: کاهش تعهدات ایران، پاسخ لیاقت آمریکا در برجام + صوت 


انتهای پیام/
 

خروج ایران از برجام؟ + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
خاک ومنابع فراوان کشورمسلمان ایران
وهمچنین دربعضی عقایدازصدهاسال گذشته بااروپا تاکنون درتضادبوده حالاآنهاببینندکشورمابه ابزارمهمی دست پیداکرده قطعا نقشه وتصمیم ناشناخته میگیرندنبایستی این فن آوری لو میرفت.
Austria
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
خیلی خوبه این برنامه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
ینی واقعا توقف فروش آب سنگین و اورانیوم غنی شده مون اونم به مدت شصت روز اینقد خبر مهمی واسه اروپاییها بود که منتظر شنیدنش تو یک روز خاص بودن . اینکه ینی برگشت به عقب دوباره !!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
این اولشه.گام اول برای بازگذاشتن مسیر بازگشت طرفهای مقابل به برجام از خود برجام شروع شده . سرازیری خروج ما از برجام آغاز شده واگر طرفهای مقابل خروج مارا دوست ندارند واز عواقبش استقبال نمیکنند پس دست به کار بشن.