سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: تسهیل روند اداری و بهبود وضعیت زیرساخت ها، باعث رونق سرمایه گذاری در استان اردبیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان نمین گفت: پروژه‌های عمرانی این شهرستان، بر حسب اهمیت و نیاز مردم اولویت بندی شده و تکمیل شوند.

وی ضمن اشاره به وضعیت تامین آب شرب این شهرستان و روستا‌های تابعه آن افزود: پروژه‌های مربوط به آب آشامیدنی شهرستان نمین، یکی از اولویت‌های اساسی این منطقه است، که با تکمیل پروژه‌های در حال ساخت و طراحی و اجرای سد‌های معیشتی، قابل حل است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل ادامه داد: با توجه به محدودیت اعتبارات عمرانی در کشور، مدیران دستگاه‌های ذیربط، علاوه بر پیگیری اعتبارات عمرانی از وزارتخانه‌های خود، باید با ایده‌های خلاقانه و مشارکت با بخش خصوصی، مشکلات موجود را مرتفع نمایند.

امامی یگانه افزود: نمونه‌ای از این خلاقیت را در پروژه راه آهن اردبیل شاهد هستیم، که موجب تحول عظیم این پروژه مهم، در استان شد.

انتهای پیام/ح

بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان نمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار