مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۵۹۴ هزارو ۱۵۸ تن کالا، فروردین ماه امسال از استان همدان جابجا شد.

بیش از ۵۹۴ هزار تن کالا از همدان جابجا شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی پناهنده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه  ۵۹۴ هزارو ۱۵۸ تن کالا، فروردین ماه امسال از استان همدان جابجا شده است ، اظهار داشت: عمده کالا‌های حمل شده شامل محموله‌های نفتی از جمله بنزین، گازوییل، محموله‌های معدنی از قبیل سیمان، سنگ‌آهن، کنسانتره، کلینکر، گندله و شمش آهن و محموله‌های کشاورزی مانند گندم و سیب‌زمینی بوده است.

وی افزود: در فروردین سال ۹۸ همچنین تعداد ۳۶ هزار و ۴۶۲ بارنامه مصرفی صادر شده است.

پناهنده افزود: در بحث امداد رسانی به مناطق سیل زده نیز با استفاده از توان شرکت‌های حمل و نقل، یکصد ناوگان باری به این مناطق اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای استان همدان در ادامه به میزان جابجایی مسافر در فروردین امسال اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت تعداد ۳۳ هزار و ۹۰۸ سفر توسط ناوگان حمل‌و نقل عمومی شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه در استان همدان انجام شد که در این سفر‌ها ۳۳۰ هزارو ۵۹۸ مسافر جابجا شدند.

هم اکنون در استان همدان تعداد ۲۰ هزار و ۶۶۸ راننده و ۱۲ هزارو ۵ ناوگان باری، ۲ هزار و ۷۸۹ راننده و ۱۷۱۸ ناوگان مسافر و همچنین ۴۳ دستگاه ناوگان مسافری روستایی فعال است.

انتهای پیام/ د 

جابجایی بیش از ۵۹۴ هزار تن کالا از همدان

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.