بزودی سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محسن دارابی رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کرمانشاه با اشاره به مواد ۶۱ و ۶۲ قانون رفع موانع تولید گفت : در این ۲ ماده قانونی کلیه مشکلات واحد‌های تولیدی از طریق ظرفیت‌های استانی حل وفصل خواهد شد.

وی گفت : در ۲ ماده ۶۱ و ۶۲ قانون رفع موانع تولید، به استان‌ها تفویض اختیارات قانونی داده شده تا در کارگروه‌های استانی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید؛ مشکلات واحد‌های تولیدی مطرح و نسبت به رفع آن اقدام شود.

دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با بیان مطالب فوق تصریح کرد:بزودی سامانه‌ای تحت عنوان" سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید" راه اندازی خواهد شد، و از این به بعد واحد‌های تولیدی مشکلات خود را در این سامانه ثبت نموده تااز این طریق پیگیری کنند.

هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تاکید کرد:شرکت‌های خدمات رسان از جمله آب، برق، گاز و مخابرات مطالبات خود را از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید پیگیری نمایند.

پانزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با تشریح مواد ۶۱ و ۶۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر آغاز و با طرح مشکلات چندین واحد تولیدی در عصر سه شنبه ۱۷ اردیبهشت سالجاری در سالن تدبیر استانداری کرمانشاه به کار خود پایان داد .

 

 

انتهای پیام/د

کلیه مشکلات واحد‌های تولیدی از طریق ظرفیت‌های استانی حل وفصل خواهد شد

 

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن روح بخش
۰۳:۴۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
با سلام کارگاه من رو با 7 کارگر حدود 2 ماه هست که تعطیل کردند م میفرمایند که باید از علوم پزشکی سیب سلامت بگیرم ولی و من هم اقدام کردم ولی خیلی خیلی موانع جلو پای من گذاشتند خواهش میکنم کمکم کنید که چیکار کنم