استاندار سمنان گفت: همه ارکان دولتی باید کمک کنند تا دغدغه معیشت کارکنان آموزش و پرورش برطرف شود .

در تقدیر از معلمان کوتاهی شده است/همکاری تمامی دستگاه های اجرایی با آموزش و پرورش برای حل مشکلات معیشتی معلمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  علیرضا آشناگر استاندار سمنان در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان گفت: با توجه به اینکه استان سمنان یک خطه صنعتی به شمار می‌رود و در گردشگری نیز ظرفیت مناسبی دارد لذا می‌بایست رشته‌های درسی بر مبنای محورهای توسعه‌ای استان تبیین و معرفی شود.

وی افزود: در تقدیر از معلمان کوتاهی شده است و همه ارکان دولتی باید کمک کنند تا دغدغه معیشت کارکنان آموزش و پرورش برطرف شود و امیدواریم در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش راهکار مناسبی به منظور رفع دغدغه‌های معلمان اندیشیده شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه معلمان در تربیت دانش‌آموزان امروز و مدیران آینده و اصلاح یا انحراف جوامع بسیار مهم و تأثیرگذار است، ابراز داشت: خمیرمایه اصلی دانش‌آموزان در دوران دوازده ساله تحصیل آنان بسته می‌شود و بی تردید این خمیرمایه مهمترین نقش را در اصلاح جامعه خواهد داشت.

آشناگر این را هم گفت که امن بودن استان سمنان در گام نخست به فرهنگ بالای مردم این خطه مربوط می‌شود و توفیقات کسب‌شده در آموزش و پرورش نشان می‌دهد که مردم این استان به نسبت کشور در سطح سواد، تعداد دانشجویان و غیره وضعیت مطلوب و خوبی دارند.

انتهای پیام / گ

آیین تجلیل از معلمان نمونه استان سمنان برگزار شد

برچسب ها: استانداری ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.