معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با اشاره به فرونشست بخشی از زمین در محدوده خیابان "شریعتی" کرمانشاه، گفت : کار لوله‌گذاری کانال آسیب دیده انجام شده و مشکل تا غروب برطرف خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضا داوودی معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت : در محدوده خیابان شریعتی کانال‌ آب‌های سطحی قدیمی در زمین قرار دارد که به دلیل زلزله‌های پی در پی چند وقت اخیر و در نهایت سیل اخیر که از زیر زمین گذر کرده، اکنون بخشی از دیوار این کانال فروریخته و به دنبال آن بخشی از زمین نیز فرونشست کرده است.

وی گفت : بلافاصله کار حفاری در محدوده هفت تا 10 متری که نشست رخ داده آغاز شد و اکنون در مسیری که کانال فروریخته بود از طریق کار گذاشتن لوله، اصلاحات لازم صورت گرفته است.

به گفته معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه، هم اکنون کار در مرحله خاکریزی است و تا غروب امروز به پایان خواهد رسید.

داوودی با بیان اینکه کانال آب‌های زیرزمینی این منطقه نیازمند اصلاح اصولی است، تاکید کرد: قرار است شبکه فاضلاب مدرن خیابان شریعتی در بلندمدت انجام شود و شهرداری نیز کانال آب‌های سطحی را در کنار آن اجرا کند.

وی گفت: ترافیکی زیادی که در این خیابان وجود دارد روند کار را مقداری سخت خواهد کرد .

 

 

انتهای پیام/د

زلزله‌های پی در پی و در نهایت سیل اخیر بخشی از دیوار این کانال فروریخت

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.