ادهم مخادمه اردنی در دیدار‌هایی که قضاوت استقلال و پرسپولیس را برعهده داشته، سرخابی‌های ایران به تساوی یک بر یک رسیدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ادهم مخادمه، داور ۳۲ ساله اردنی که قضاوت دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان را در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ برعهده داشت، با اشتباهی که انجام داد و گل آفساید نماینده ازبکستان را پذیرفت، سبب شد تا سرخپوشان در تهران به پیروزی نرسند و با نتیجه یک بر یک از زمین به بیرون بیایند که خیلی از کارشناسان و هواداران سرخپوش، همان بازی را علل حذف پرسپولیس می‌نامند.

البته ادهم مخادمه پس از شکایت پرسپولیسی‌ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نه تنها جریمه نشد بلکه کمیته داوران قضاوت بازی حساس الهلال و را به او دادند.

همچنین مخادمه شب گذشته (دوشنبه) نیز داور دیدار استقلال و الدحیل بود که این بازی هم با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا شاگردان فرهاد مجیدی از آسیا حذف شوند. ابتدا روزبه چشمی در دقیقه ۵۳ برای استقلال گلزنی کرد، اما ادمیلسون دقایقی بعد گل تساوی را زد تا آبی پوشان از لیگ قهرمانان آسیا کنار بروند.  

داور اردنی به همراه تیمش در سالیان گذشته بازی پرسپولیس - الاهلی عربستان، استقلال خوزستان - الجزیره امارات و ... قضاوت کرده بود.

سرخابی‌های فوتبال ایران در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در ۲ بازی تدارکاتی به مصاف  السد قطر در تهران و العین در امارات می‌روند.  


بیشتر بخوانید:

ترابی: روی من صددرصد پنالتی صورت گرفت

عربشاهی: پرسپولیس مستحق حذف از آسیا نبود/ سازمان لیگ باید با باشگاه‌ها هماهنگ باشد

پرسپولیسی‌ها ژاوی را غافلگیر می‌کنند


انتهای پیام/

ادهم مخادمه داور اردنی بازی های استقلال و پرسپولیس در آسیا ۲۰۱۹

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار