مدیر عامل و رییس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران از برگزاری مراسمات مذهبی و برنامه‌های فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان در دکل‌های حفاری خوزستان خبر داد.

دکل‌های حفاری خوزستان رنگ و بوی ماه رمضان می‌گیرندسید عبدالله موسوی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به ۲۰ نوع برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی پیش بینی شده ویژه ماه مبارک رمضان گفت: در ایام این ماه مبارک در دکل‌های حفاری مراسمات و برنامه‌های فرهنگی و دینی همچون سال‌های گذشته انجام خواهد شد تا کارکنان از برکات معنوی این ماه بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: با هماهنگی بسیج و شورای فرهنگی جلسات سخنرانی و مداحی، برگزاری مسابقات فرهنگی، توزیع کتب و ادعیه در بین کارکنان و نیز مراسمات مربوط به شب‌های احیا در دکل‌ها برپا می‌گردد.

موسوی بیان کرد: بیش‌تر برنامه‌های مذکور در شیفت بعد از ظهر برگزار می‌گردد و البته برگزاری تمامی این برنامه‌ها متناسب با شرایط کاری، جوی و جغرافیایی دکل‌ها موقعیت عملیاتی آن‌ها برنامه ریزی شده است، چرا که احتمال دارد در بعضی روزها، دکل‌ها در حال جابجایی و عملیات سنگین و شرایط نامساعد باشند.

این مقام مسئول اذعان داشت: همچنین کارشناسان مذهبی با توجه به موقعیت زمانی و مکانی دکل‌های حفاری به منظور انجام امور مذهبی و فرهنگی به آنجا اعزام می‌شوند.

مدیر عامل و رییس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: مراسمات سحری و افطاری در زمان مقرر برای کارکنان برگزار می‌شود و تغییرات متناسب با روزه داری در برنامه غذایی ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/گ

رمضان در مرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.