رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان همدان گفت: مانعی برای غذا خوردن مسافران در رستوران‌های بین راهی در ایام ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

فعالیت غذا خوری‌های بین راهی در ماه رمضان آزاد استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سرهنگ احمد رحیمی، رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان همدان بیان کرد: فعالیت غذاخوری‌ های واقع در میدان امام حسن مجتبی (ع) به سمت جاده ملایر، خارج از محدوده مریانج به سمت جاده کرمانشاه، و خارج از محدوده جورقان به سمت تهران بلامانع است.

وی اضافه کرد: همچنین در تمامی هتل‌های استان سرو غذا برای مسافران با رعایت اصول، ضوابط، مقررات و حرمت این ماه انجام می‌ گیرد.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان همدان افزود: در عین حال برخی از غذاخوری‌های واقع در مسیر گنجنامه و اماکن توریستی، ترمینال‌ها و سطح شهر مجوز فعالیت در ماه رمضان دریافت کردند.

وی بیان کرد: با توجه به بالا بودن شمار متقاضیان فعالیت در ماه رمضان سعی بر رعایت عدالت بین آن‌ها بوده و هر یک از مراکز پذیرایی تایید شده توسط اماکن ۱۰ روز از ماه رمضان فعالیت دارند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیتی عمومی انتظامی استان همدان ادامه داد: مسافرانی که در داخل چادر مسافرتی به سر می‌برند نباید در منظر عموم اقدام به روزه خواری کنند.

انتهای پیام/ب

غذاخوری‌های بین راهی منعی برای فعالیت در ماه رمضان ندارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.