با اهدای مبلغ یک میلیارد ریالی خیّران نوقابی، یک دستگاه دیالیز برای بیمارستان گناباد خریداری شد.

کمک میلیاردی خیّران نوقابی به حوزه سلامت گنابادبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  خانواده مرحوم حاج حسین مقدس نوقابی در اقدامی خداپسندانه و بر اساس وصیت این مرحوم، مبلغ یک میلیارد ریال برای خرید یک دستگاه دیالیز به بیمارستان علامه بهلول گنابادی اهدا کردند.

جواد باذلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد با قدردانی از اقدام ارزشمند این خانواده خیّر گفت: مشارکت خیران در تامین نیاز‌های بخش سلامت، از زیباترین شیوه‌های نوعدوستی و احسان است که یه یقین در نزد خداوند متعال از ثواب بالایی برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بخش دیالیز بیمارستان علامه بهلول گنابادی با هشت دستگاه فعال دیالیز و یک دستگاه ایزوله در سه نوبت کاری به ۴۶ بیمار دیالیزی ارائه خدمت می‌نماید، تصریح کرد: بخش دیالیز بیمارستان علامه بهلول گنابادی ظرفیت اضافه شدن دو دستگاه دیالیز دیگر نیز برای ارائه خدمات بیشتر را دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: دو دستگاه از دستگاه‌های دیالیز موجود در این بیمارستان نیز باید با مدل‌های جدیدتر جایگزین شود که خیّران محترم می‌توانند دانشگاه را در این مسیر یاری نمایند.

انتهای پیام//م. ن

اهدا کمک خیران نوقابی به حوزه سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.