مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: علی رغم وجود مشکلات اعتباری در سالیان اخیر تمامی شاخص‌های خدمت رسانی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان روند افزایشی داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،  علیرضا جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت:  با تدابیر صورت گرفته و تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت کلیه طرح‌ها و پروژه‌های این شرکت فعال بوده و در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: در دوره خدمت دولت تدبیر و امید، بیش از ۱۴۲ هزار متر مکعب در شبانه روز به ظرفیت ایستگاه‌های پمپاژ در شهر‌های استان زنجان افزوده شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان تصریح کرد: در طول دوره خدمت دولت تدبیر و امید علی رغم کاهش شدید اعتبارات ۴۹ کیلومتر شبکه جدید توزیع آب شرب در شهر‌های استان اجرا گردیده است.

جزء قاسمی افزود:  بیش از ۱۱۲ کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده آب در ۲۱ شهر استان زنجان اجرایی شده است که اجرای این طرح‌ها هر ساله نسبت به سال پیش از آن، روند صعودی داشته و نقش بسزایی در کاهش آب بدون درآمد (پرت) شرکت داشته است.

وی اجرای ۲۰ کیلومتر خط انتقال آبرسانی، احداث ۷۷ هزار متر مکعب مخازن آب در شهر‌های استان و حفر و تجهیز ۲۵ حلقه چاه جهت تامین آب شرب شهر‌های استان زنجان را از دیگر اقدامات شاخص شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان اضافه کرد: اجرای طرح‌های بزرگی همچون آبرسانی به شهر زنجان، آبرسانی به شهر‌های ابهر و خرمدره و احداث و بهره برداری از تصفیه خانه آب و فاضلاب در چندین شهر استان زنجان در دولت تدبیر و امید از جمله خدمات ماندگار شرکت آب و فاضلاب در این استان می‌باشد.

جزء قاسمی گفت: تنها با اجرای طرح‌های بزرگ آبرسانی به شهر‌های زنجان، ابهر و خرمدره روی هم رفته ظرفیت پوشش بیش از ۶۱۰ هزار نفر در این شهر‌ها ایجاد می‌شود.

انتهای پیام /ک 

 اجرای بیش از ۱۱۲ کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده آب در ۲۱ شهر استان زنجان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.