رئیس سازمان آتش نشانی همدان از نجات ۷ نفر با تلاش آتش نشانان این شهر خبر داد.

نجات ۷ نفر با تلاش آتش نشانان همدانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد رضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه، ۳ عملیات اطفای حریق و ۶ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ ۳ مورد آتش سوزی شامل حریق انبار مواد غذایی در خضر و ۲ مورد حریق خودرو در بلوار شهید فهمیده و میدان شاهد بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان با بیان اینکه همچنین ۶ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۴ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در عمار، پردیس، سعیدیه و کوچمشکی، نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک مدنی و عملیات امداد و نجات در حادثه نشت گاز خودرو در کولانج توسط آتش نشانان به انجام رسید، افزود: ۷ نفر هم در این عملیات‌ها نجات یافتند.

بیاناتی عنوان کرد: شهروندان ۴۰۰ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۹ مورد منجر به عملیات شده، ۱۰ تماس برای مشاوره و راهنمایی، ۴۰ تماس اشتباه و متاسفانه ۳۴۱ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

انتهای پیام/ب

انجام ۹ عملیات امداد و نجات با تلاش آتش نشانان همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.