مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه از مسقف شدن بیش از ۳۳ هزار واحد زلزله‌زده این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بابک عاطفی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت : تا کنون پی کنی ۳۹ هزار واحد به صورت کامل انجام شده است.

وی گفت : در این مدت کار آرماتوربندی ۳۹ هزار واحد هم به اتمام رسیده است.

عاطفی با بیان اینکه ۳۶ هزار و ۳۴۷ واحد زلزله‌زده اسکلت‌بندی شده‌اند، گفت: تاکنون ۳۳ هزار و ۶۱۳ واحد زلزله زده مسقف و ۳۲ هزار و ۷۹۶ واحد نیز دیوار چینی شده است.

وی یادآور شد: طی این مدت تعداد ۲۹ هزار و ۱۴۹ واحد آماده بهره برداری است ضمن اینکه ۶۶ واحد تعمیری تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی علت کند شدن ساخت و ساز‌ها در مناطق زلزله زده را شرایط آب و هوایی نامناسب طی فروردین و اردیبهشت امسال دانست و گفت: سعی می‌کنیم روند ساخت و ساز را سرعت بیشتری دنبال کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه از اقدامات جابجایی روستا‌های در معرض خطر سخن گفت و افزود: حدود ۷۰ روستا در معرض خطر هستند و نیاز به حابه‌جایی دارند که از ۲۰ روستای آن نیاز به جابجایی کامل داشت ۲۰ روستا قسمتی از آن‌ها باید جابجا شوند و ۳۰ روستا هم با دیوار کشی و کانال کشی ایمن سازی شوند.

وی افزود: در حال حاضر از این تعداد حدود ۱۲ روستا باقی مانده که استان منابعی برای جابجایی آن‌ها ندارد و نیاز به اعتبار برای جابجایی داریم .

 

 

انتهای پیام/د

پی کنی ۳۹ هزار واحد به صورت کامل انجام شده است

 

برچسب ها: مسکن ، بازسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.