تیم سپک تاکرای بانوان کرمان نایب قهرمان دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر سپک تاکرای کشور شد.

سجاد صفاهانی زاده رییس کمیته سپک تاکرای استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دور رفت مسابقات لیگ برتر سپک تاکرای بانوان کشور، بهمن ماه سال ۱۳۹۷ در شهر ساوه برگزار شد و تیم کرمان در این دوره با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه نخست مسابقات شد.

وی افزود: دور برگشت این مسابقات، اردیبهشت جاری در مشهد مقدس برگزارشد و تیم کرمان با ۲۰ امتیاز به عنوان سرگروه به مرحله بعد رسید.

 صفاهانی زاده تصریح کرد: کرمان، مرکزی، خراسان شمالی، قم، زنجان و کرمانشاه گروه نخست و استان‌های گلستان، تهران، خراسان رضوی، لرستان، شهرکرد وتیم ازنا گروه دوم مسابقات را تشکیل می دادند.

وی با اعلام اینکه تیم‌های کرمان و مرکزی به ترتیب از گروه اول و گلستان و تهران از گروه دوم به مرحله بعد راه یافتند، یادآور شد: در ادامه، تیم‌های کرمان و مرکزی با پیروزی مقابل حریفان خود، به فینال راه یافتند.

رییس کمیته سپک تاکرای استان کرمان گفت: در پایان، تیم مرکزی با شکست تیم کرمان عنوان قهرمان این دوره از لیگ برتر سپک تاکرای بانوان کشور را کسب کرد و تیم کرمان با تمام شایستگی هایش نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

صفاهانی زاده با اشاره به اینکه زهرا قدس ولی به عنوان سرپرست و آزاده فرخیان به عنوان مربی تیم کرمان را همراهی می‌کردند، افزود: سعیده و سپیده خمری، سارا و ساحل مهرابی زاده، زینب ناظمی، زهرا زمانی و مهسا پورزال بازیکنان تیم کرمان در این دوره مسابقات بودند.

انتهای پیام/ب

تیم سپک تاکرای بانوان کرمان بر سکوی دوم رقابت های لیگ برتر کشور

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار