بعد از دوقلو‌های سانتافه و سورنتو در بهمن‌ماه ۹۶، رامک خودرو با آغاز فروش رکستون G۴ جان تازه‌ای به بازار کراس اور‌ها داد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از دوقلوهای سانتافه و سورنتو، مدت‌ها بود که در بازار کراس‌اورها خبری از مدل‌های هفت سرنشین نمی‌شد و این کره‌ای‌های گران‌قیمت نیز علی‌رغم فروش بسیار خوب‌شان در ایران، برای علاقه‌مندان این سگمنت، خودروهایی تکراری محسوب می‌شدند.
 
بررسی فنی خودرو بورگوارد BX7
 
سرانجام طلسم شکست و در بهمن‌ماه 96، رامک خودرو با آغاز فروش رکستون G4 جان تازه‌ای به بازار کراس‌‌اورها داد. اما در اسفندماه همان سال، رقابت در این سگمنت، هیجان‌انگیزتر از قبل شد چراکه «کیان موتور وارنا» برای نخستین‌بار پیش‌فروش BX7 را آغاز کرد؛ خودرویی که به لطف آپشن‌های متعدد، طراحی متفاوت و ابعاد نسبتا بزرگش (اندکی بزرگتر از سانتافه)، آغازگر فصل جدیدی در بازار هفت‌نفره‌های ایران است بورگوارد با اینکه در تملک چینی‌هاست و حتی خط تولید BX7 نیز در خود چین واقع شده و از آنجا به ایران می‌آید، اما کیفیت ساختش را می‌توان مشابه لوکس‌های فرانسوی دی‌اس توصیف کرد.
 
بررسی فنی خودرو بورگوارد BX7
 
آخرین قیمت خودرو را اینجا  مشاهده کنید.
بررسی فنی خودرو بورگوارد BX7
بررسی فنی خودرو بورگوارد BX7
بررسی فنی خودرو بورگوارد BX7
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار